Aktualności


Premiera ITIL®4 Strategist: Direct, Plan & Improve (DPI) i ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

13 listopada 2019
premiera-moduly-itil4-300x159

Premiera ITIL®4 Strategist: Direct, Plan & Improve (DPI) i ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

premiera-moduly-itil4-300x159 13 listopada 2019

Premiera ITIL®4 Strategist: Direct, Plan & Improve (DPI) i ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

Od lutego 2019 dostępna jest certyfikacja ITIL®4 Foundation, a od października kolejna część ścieżki certyfikacji, a mianowicie ITIL®4 Managing Professional Transition Module (MPT). Kolejnym krokiem jest premiera kolejnych dwóch ścieżek certyfikacji, a mianowicie ITIL®4 Strategist: Direct, Plan & Improve (DPI) oraz ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS), która odbędzie się w grudniu 2019.

ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

3-dniowe akredytowane szkolenie Create, Deliver and Support omawia najważniejsze działania związane z zarządzaniem usługami i rozszerza dotychczasowy zakres ITIL o tworzenie usług.

Szkolenie skupia się na integracji różnych strumieni wartości i działań mających na celu tworzenie, dostarczania i wsparcie produktów i usług IT. Przedstawia też najlepsze praktyki związane z tworzeniem nowych usług, czyli:

  • Service design
  • Software development and management
  • Deployment management
  • Release management
  • Service validation and testing
  • Change enablement

oraz najlepsze praktyki związane ze wsparciem użytkownika, czyli:

  • Service desk
  • Incident management
  • Problem management
  • Knowledge management
  • Service level management
  • Monitoring and event management.

Szkolenie CDS obejmie również wydajność usług i umożliwi praktykom IT zrozumienie jakości usług i metod ich doskonalenia.

Szkolenie kończy się egzaminem ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS). Egzamin ma formę testu jednokrotnego wyboru, zawiera 40 pytań i trwa 90 minut (lub 112 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem). Poziom trudności w taksonomii Blooma to 2 i 3 (rozumieć i wiedzieć jak). Warunkiem koniecznym udziału w szkoleniu jest posiadanie certyfikatu ITIL®4 Foundation.

 

ITIL®4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI)

3-dniowe akredytowane szkolenie Direct, Plan and Improve dostarcza praktyczne umiejętności niezbędne do stworzenia uczącej się i doskonalącej organizacji IT, o silnym i skutecznym kierunku strategicznym.  

Szkolenie obejmuje wpływ takich metod jak Agile i Lean na współczesne organizacje oraz to, w jaki sposób można wykorzystać te metody na korzyść organizacji. Przedstawia też następujące praktyki z ITIL Practice Guide Library:

  • Continual improvement
  • Organizational change management.

Szkolenie ITIL®4 Strategist: Direct, Plan & Improve (DPI) jest elementem wspólnym dwóch ścieżek ITIL®4 prowadzących do uzyskania tytułu ITIL® 4 Managing Professional (MP) oraz ITIL® 4 Strategic Leader (SL).

Szkolenie wieńczy egzamin ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI). Egzamin ma formę testu jednokrotnego wyboru, zawiera 40 pytań i trwa 90 minut (lub 112 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem). Poziom trudności w taksonomii Blooma to 2 i 3 (rozumieć i wiedzieć jak). Warunkiem koniecznym udziału w szkoleniu jest posiadanie certyfikatu ITIL®4 Foundation.

Oficjalna premiera obu modułów została zapowiedziana przez Axelos na listopad 2019.

 

Poniżej przypominamy jak wygląda obecny schemat certyfikacji ITIL:

itil-master_en

Śledźcie najnowsze informacje o naszej ofercie na

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

 Powrót
Informacje o cookies | Znaki towarowe
© CTPartners S.A. 2000-2016
WordPress Image Lightbox