HDI® Knowledge-Centered Service Principles



Opis szkolenia Dodatkowe informacje Egzamin Sprawdź terminy

Adresaci szkolenia:

Zarządzający centrum wsparcia, service deskiem lub call center; Osoby poszukujące inspiracji i praktycznych rozwiązań, jak zbudować działający proces zarządzania wiedzą w centrum wsparcia; Osoby poszukujące metod podniesienia efektywności działania centrum wsparcia. Osoby zdecydowane na wdrożenie metodyki Knowledge-Centered Service (KCS)

Korzyści po szkoleniu:

Po ukończeniu szkolenia HDI® Knowledge-Centered Service Principles  (HDI KCS℠) będziesz posiadał wiedzę:
  • O metodykach zarządzania wiedzą Knowledge-Centered Service (KCS)
  • O przeznaczeniu metodyki KCS
  • Jakie są korzyści wynikające z implementacji tej metodyki
  • Jakie są zasady przechwytywania wiedzy, jej strukturalizacji i zapewnienia jej jakości
  • Jakie są metody motywowanie pracowników do dzielenia się wiedzą
  • O zasadach budowy strategii realizacji metodyki KCS
  • O modelu adaptacji metodyki KCS
  • O najczęściej występujących pułapkach, związanych z wdrażaniem procesów zarządzania wiedzą
  • Jakie są sposoby integracji metodyki KCS z najlepszymi praktykami ITIL®

Program szkolenia:

  • Unit 1: What is Knowledge-Centered Service?
  • Unit 2: The KCS Principles and Core Concepts
  • Unit 3: The KCS Practices
  • Unit 4: Aligning KCS with the Business
  • Unit 5: Content Health
  • Unit 6: KCS Roles and Responsibilities
  • Unit 7: Process Integration
  • Unit 8: Performance Assessment
  • Unit 9: Leadership
  • Unit 10: Communication
  • Unit 11: Technology
  • Unit 12: The KCS Adoption Roadmap

Metodyka:

hdi_logo_www

 
HDI® jest zarejestrowanym znakiem handlowym United Business Media LLC. HDI® jest częścią UBM TechWeb, oddziału UBM LLC.
Czas trwania szkolenia

3 dni

W cenie szkolenia

  • akredytowany materiał szkoleniowy Knowledge-Centered Service Principles,
  • próbne pytania egzaminacyjne i klucz odpowiedzi,
  • dostęp do zasobów on-line: Focus Book – KM maturity model, KM ROI kalkulator, SupportWorld Article – The Missing Link, SupportWorld Article – Knowledge Management Monitoring, SupportWorld Article – UFFA, Who Has Invested in KCS?

Organizacja szkolenia

Otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna

Warunki udziału

Znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z podręcznika uczestnika oraz (ewentualnie) zdawanie egzaminu certyfikującego w języku angielskim.

Dodatkowe informacje uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-08:50
Szkolenie jest realizowane w godzinach 09:00 – 15:30
W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
Egzaminy realizowane są w formie voucherów.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco  Dowiedz się więcej

Akredytacja

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez HDI. Asseco Data Systems S.A. jest wyłącznym partnerem HDI w Polsce.

Wielkość grupy

Od 8 do 14 osób

Język szkolenia

PL, EN

Język materiałów

EN

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE

Certyfikat

Potwierdzeniem zdania egzaminu jest certyfikat HDI® Knowledge-Centered Service Principles wydany przez HDI.

Egzamin

Uczestnicy zdają egzamin samodzielnie on-line. Do egzaminu należy przystąpić w ciągu 6 tygodni od daty rejestracji na portalu egzaminacyjnym.

Nazwa egzaminu HDI® Knowledge-Centered Service Principles
Warunki przystąpienia Ukończenie szkolenia KCS Principles
Forma egzaminu online
Czas trwania 75 minut
Metoda Test jednokrotnego wyboru.
Liczba pytań 65
Próg zdawalności 80% poprawnych odpowiedzi.
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

75 min

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox