Budowa Organizacji Wsparcia (warsztat)



Opis szkolenia Dodatkowe informacje

Adresaci szkolenia

Osoby kierujące działaniem Centrum Wsparcia Użytkownika; Osoby uczestniczące w procesie budowy Centrum Wsparcia Użytkownika, zainteresowane restrukturyzacją jego działania lub podniesieniem jakości pracy; Pracownicy i kadra kierownicza działów IT i firm informatycznych; Kierownicy projektów budowy lub restrukturyzacji Centrum Wsparcia Użytkownika; Konsultanci i specjaliści IT.

Korzyści po szkoleniu

  • nauczycie się jak praktycznie zbudować Centrum Wsparcia Użytkownika (Service Desk, Help Desk), z wykorzystaniem procesowego modelu działania

Program szkolenia

  • Budowa struktury organizacyjnej Centrum Wsparcia Użytkownika
  • Czynniki wpływające na strukturę organizacyjną Centrum Wsparcia Użytkownika
  • Skuteczny proces obsługi zgłoszeń w Centrum Wsparcia Użytkownika
  • Procedury Centrum Wsparcia Użytkownika
  • Działania operacyjne Centrum Wsparcia Użytkownika
  • Integracja procesów Centrum Wsparcia Użytkownika
  • Dobór narzędzi wspierających działanie Centrum Wsparcia Użytkownika.
Czas trwania szkolenia

2 dni

W cenie szkolenia

  • Materiały szkoleniowe

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamkniętych

Warunki udziału

Posiadanie wiedzy z obszaru dobrych praktyk zarządzania usługami IT.

Uczestnicy otrzymają dyplom ukończenia szkolenia wydany przez Academy Asseco.

Akredytacja

Warsztat autorski

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób.

Szkolenia powiązane

ITIL® Foundation

Język szkolenia

PL

Język materiałów

PL

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE
Język egzaminu

Czas trwania egzaminu

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox