HDI® Analityk Centrum Wsparcia


..

TERMIN SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

0 zł

CENA NETTO ZA OS.

18 (HDI)

PUNKTÓW PDU

Opis szkolenia Dodatkowe informacje Opinie i referencje

 Adresaci szkolenia

Doświadczeni pracownicy centrów wsparcia, mający bezpośredni kontakt z obsługiwanymi użytkownikami, od których oczekuje się świadomości roli pełnionej przez siebie i przez całą organizację wsparcia. Pracownicy, którym stawiane są samodzielne i odpowiedzialne zadania, w tym dotyczące rozwiązywania trudnych zgłoszeń. Osoby, które szkolą lub instruują młodszych stażem pracowników.

Korzyści po szkoleniu

  • poznasz oczekiwania, jakie są związane z pracą w centrum wsparcia
  • dowiesz się, jakie role pełni współczesne centrum wsparcia
  • poznasz podstawowe metryki centrum wsparcia oraz zasady ich interpretacji
  • poznasz korzyści płynące z monitorowania rozmów telefonicznych
  • poznasz w jaki sposób może wykorzystać swój głos w trakcie rozmów
  • dowiesz się, jakich błędów należy unikać w trakcie pisania emaili
  • dowiesz się, że zadawanie pytań służy nie tylko do pozyskiwania informacji
  • poznasz sposoby identyfikowania przyczyn źródłowych problemów
  • poznasz wybrane procesy ITIL® i ich znaczenie w centrum wsparcia
  • dowiesz się na czym polega inteligencja emocjonalna i jak ją wykorzystać w centrum wsparcia
  • poznasz podstawowe techniki postępowania ze stresem

Program szkolenia

  • podstawy działania centrum wsparcia: rola centrum wsparcia w biznesie, rola koordynatora centrum wsparcia
  • model strategiczny: strategia w działaniu centrum wsparcia, umowy SLA, procedury operacyjne
  • metody i techniki świadczenia usług: kanały komunikacji, narzędzia wsparcia, usług chmur obliczeniowych (clouds), systemy zarządzania usługami, metody świadczenia usług wsparcia i ich dobór
  • procesy centrum wsparcia: procesy operacyjne i ich znaczenie w centrum wsparcia, zarządzanie wiedzą, zarządzanie bezpieczeństwem, metryki centrum wsparcia, inne praktyki zapewnienia jakości działania
  • procedury obsługi telefonicznej
  • umiejętność komunikacji werbalnej i pisanej: proces komunikacji, elementy głosowe i ich wykorzystanie, najlepsze praktyki obsługi rozmów telefonicznych, umiejętność pisania
  • umiejętność rozwiązywania problemów: sposoby myślenia, umiejętność zadawania pytań, metody analizy przyczyn źródłowych
  • maksymalizacja efektywności: zaspokajanie potrzeb psychologicznych klientów, inteligencja emocjonalna, postępowanie z konfliktami, zarządzanie stresem, zarządzanie czasem

hdi_logo_www

Cena katalogowa

0 zł

CENA NETTO ZA OS.
Czas trwania szkolenia

2 dni

Prowadzący

W cenie szkolenia

  • HDI® Analityk Centrum Wsparcia. Budowa kompetencji i przygotowanie do egzaminu certyfikującego.

Obejrzyj film

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamnknietych

Warunki udziału

Brak

Akredytacja

HDI®

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób

Szkolenia powiązane

Partnerstwo specjalisty centrum wsparcia z klientami (warsztat)

Miary i pomiary sukcesu centrum wsparcia (warsztat)

HDI Lider Zespołu Centrum Wsparcia

HDI® KCS Foundation

TIL® Foundation

Język szkolenia

PL

Język materiałów

PL

Miejsce szkolenia

Szkolenie odbędzie się w

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE

Certyfikat

Uczestnicy szkolenia po zdaniu egzaminu otrzymują certyfikat HDI® Support Center Analys.

Nazwa egzaminu HDI® Support Center Analyst
Warunki przystąpienia Ukończenie szkolenia HDI® Analityk Centrum Wsparcia
Forma egzaminu online
Czas trwania 75 min
Metoda Test jednokrotnego wyboru
Liczba pytań 75
Próg zdawalności 80% poprawnych odpowiedzi
Cena katalogowa egzaminu

0 zł

CENA NETTO ZA OS.
Język egzaminu

PL

Czas trwania egzaminu

75 min.

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

  • Sąd Apelacyjny w Gdańsku
    HDI® Analityk Centrum Wsparcia
Firma:
Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Referencja:
HDI® Analityk Centrum Wsparcia
Zakres:
Cykl szkoleń HDI® Koordyntor Centrum Wsparcia. (Obecnie HDI®Analityk Centrum Wsparcia)
Zobacz referencję
Informacje o cookies | Znaki towarowe
© CTPartners S.A. 2000-2016
WordPress Image Lightbox