Zarządzanie wiedzą HDI® KCS Principles


23-25
.04.2019

TERMIN SZKOLENIA
TERMIN EGZAMINU 25-04-2019

Warszawa

MIEJSCE SZKOLENIA
Promocja

3 300 zł

CENA NETTO ZA OS.

20 (HDI)

PUNKTÓW PDU

Opis szkolenia Dodatkowe informacje Egzamin Sprawdź inne terminy

Adresaci szkolenia

Zarządzający centrum wsparcia, osoby poszukujące inspiracji i praktycznych rozwiązań, jak zbudować działający proces zarządzania wiedzą w centrum wsparcia. Osoby poszukujące metod podniesienia efektywności działania centrum wsparcia. Osoby zdecydowane na wdrożenie metodyki Knowledge-Centered Support (KCS)

Korzyści po szkoleniu

  • poznasz podstawy metodyki zarządzania wiedzą Knowledge-Centered Support (KCS)
  • poznasz przeznaczenie metodyki KCS
  • poznasz korzyści wynikające z implementacji tej metodyki
  • poznasz zasady przechwytywania wiedzy, jej strukturalizacji i zapewnienia jej jakości
  • poznasz metody motywowanie pracowników do dzielenia się wiedzą
  • poznasz zasady budowy strategii realizacji metodyki KCS
  • poznasz model adaptacji metodyki KCS
  • poznasz najczęściej występujące pułapki, związane z wdrażaniem procesów zarządzania wiedzą
  • poznasz sposoby integracji metodyki KCS z najlepszymi praktykami ITIL®

Program szkolenia

  • wprowadzenie do standardu KCS: przeznaczenie metodyki. Korzyści wnoszone przez metodykę. W jaki sposób KCS uzupełnia najlepsze praktyki ITSM
  • model KCS: działania operacyjne. Działania zarządzania
  • spójność standardu KCS z celami biznesowymi: korzyści wnoszone przez KCS. Kalkulacja wartości wnoszonych przez KCS
  • aktualność treści: budowa standardu treści artykułów. Migracja wiedzy. Monitorowanie wiedzy.
  • role i zakresy odpowiedzialności: model ról KCS. Model kompetencji
  • przebieg procesu: integracja z procesem zarządzania incydentami. Integracja z innymi procesami
  • zapewnienie efektywności: monitorowanie poziomu działania. Przekazywanie informacji zwrotnej
  • przywództwo i motywacja: znaczenie przywództwa w sukcesie wdrożenia metodyki. Motywowanie pracowników. Nagradzanie i okazywanie uznania
  • komunikowanie się: znaczenie komunikacji. Umiejętność budowania komunikatów. Odpowiadanie na obiekcje interesariuszy
  • wymagania technologiczne: wymagania funkcjonalne. Wybór rozwiązań
  • mapa wdrożenia: program adaptacji metodyki. Strategia. Krytyczne czynniki sukcesu.

hdi_logo_www

Cena katalogowa

3 400 zł

CENA NETTO ZA OS.
Czas trwania szkolenia

3 dni

Prowadzący

W cenie szkolenia

  • Knowledge Management Foundations: KCS Principles. Certification training.
  • do pobrania z Internetu: Focus Book – KM maturity model, KM ROI kalkulator, SupportWorld Article – The Missing Link, SupportWorld Article – Knowledge Management Monitoring, SupportWorld Article – UFFA, Who Has Invested in KCS?

Obejrzyj film

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamkniętych

Warunki udziału

Znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z podręcznika uczestnika oraz (ewentualnie) zdawanie egzaminu certyfikującego w języku angielskim.

Akredytacja

HDI®

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób

Szkolenia powiązane

HDI Menedżer Centrum Wsparcia

HDI Lider Zespołu Centrum Wsparcia

HDI Analityk Centrum Wsparcia

ITIL Foundation

ITIL Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO)

ITIL Intermediate Lifecycle Stream: Service Transition (ST)

ITIL Intermediate Capability Stream: Operational Support & Analysis (OSA)

ITIL® Intermediate Capability Stream: Release, Control & Validation (RCV)

Język szkolenia

PL

Język materiałów

EN

Miejsce szkolenia

Szkolenie odbędzie się w Warszawie. Szczegółowe informacje wkrótce.

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE

Certyfikat

Uczestnicy szkolenia po zdaniu egzaminu otrzymują certyfikat KCS Principles Certification Exam.

Nazwa egzaminu KCS Principles Certification Exam
Warunki przystąpienia Ukończenie szkolenia HDI® KCS Principles. Do egzaminu należy przystąpić w ciągu 6 tygodni od daty rejestracji w portalu egzaminacyjnym.
Forma egzaminu online
Czas trwania 75 min
Metoda Test jednokrotnego wyboru
Liczba pytań 65
Próg zdawalności 80% poprawnych odpowiedzi
Cena katalogowa egzaminu

380 zł

CENA NETTO ZA OS.
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

75 min.

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox