HDI® Support Center Team Lead (SCTL)



Opis szkolenia Dodatkowe informacje Egzamin Sprawdź terminy
PDU HDI®: 13

Adresaci szkolenia:

  • Osoby, które realizują zadania związane z bieżącą organizacją pracy zespołów centrum wsparcia
  • Osoby, które szkolą lub instruują młodszych stażem pracowników
  • Doświadczeni pracownicy centrów wsparcia, od których oczekuje się świadomego pełnienia roli Lidera Zespołu oraz świadomości roli jaką pełni cała organizacja wsparcia.

Korzyści po szkoleniu:

Dzięki szkoleniu HDI® Support Center Team Lead dowiesz się:
  • Jakie role pełni współczesne centrum wsparcia
  • W jaki sposób realizować strategię działania centrum wsparcia
  • Poznasz zagadnienia dotyczące budowy umowy SLA
  • Poznasz procesy ITIL® i ich znaczenie w centrum wsparcia
  • Poznasz metryki centrum wsparcia oraz zasady ich interpretacji
  • Poznasz zagadnienia związane z motywowaniem pracowników oraz ich nagradzaniem
  • Poznasz podstawowe zasady prowadzenia coachingu pracowników
  • Dowiesz się na czym polega inteligencja emocjonalna i jak ją wykorzystać w centrum wsparcia
  • Poznasz cel i metody promowania centrum wsparcia

Program szkolenia:

  • Unit 1: Support Center Overview: Evolution of the Support Center; Role of the Support Center
  • Unit 2: Role of the Support Center Team Lead: Role of the SCTL, Effective Leadership; Emotional Intelligence; Managing Relationships
  • Unit 3: Business Planning and Strategy: Strategic Perspective; Building a Strategy; Service Level Management; SOPs; Section 5: Business Alignment
  • Unit 4: Support Center Processes: Best Practices for Support; Service Operations; Additional Processes; Knowledge Management
  • Unit 5: Service Delivery Methods & Technology: Support Center Infrastructure; Support Tools; Service Delivery Methods; Cloud Services; Service Management Systems
  • Unit 6: Workforce Management and Training: Workforce Management; Sourcing & Recruitment; Training
  • Unit 7: Communication & Coaching: Communication; Global Awareness; Managing Conflict; Coaching
  • Unit 8: Teamwork, Motivation, & Retention: Teamwork; Motivation, Rewards, Recognition; Performance Management; Retention
  • Unit 9: Metrics & Quality Assurance: Metrics; Quality Assurance; Using Surveys; Performance Reporting; Promoting the Support Center

Metodyka:

hdi_logo_www  
HDI® jest zarejestrowanym znakiem handlowym United Business Media LLC. HDI® jest częścią UBM TechWeb, oddziału UBM LLC.
Czas trwania szkolenia

2 dni

W cenie szkolenia

  • Akredytowany materiał szkoleniowy HDI® Support Center Team Lead,
  • Próbne pytania egzaminacyjne i klucz odpowiedzi.

Organizacja szkolenia

otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna

Warunki udziału

Znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z podręcznika uczestnika oraz (ewentualnie) zdawanie egzaminu certyfikującego w języku angielskim

Dodatkowe informacje uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-08:50
Szkolenie jest realizowane w godzinach 09:00 – 15:30
W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
Egzaminy realizowane są w formie voucherów.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco  Dowiedz się więcej

Akredytacja

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez HDI. Asseco Data Systems S.A. jest wyłącznym partnerem HDI w Polsce.

Wielkość grupy

Od 8 do 14 osób

Język szkolenia

PL, EN

Język materiałów

EN

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE

Certyfikat

Potwierdzeniem zdania egzaminu jest certyfikat HDI® Support Center Team Leader wydany przez HDI.

Egzamin

Uczestnicy zdają egzamin on-line samodzielnie. Do egzaminu należy przystąpić w ciągu 6 tygodni od daty rejestracji na portalu egzaminacyjnym.

Nazwa egzaminu HDI® Support Center Team Leader
Warunki przystąpienia Ukończenie szkolenia HDI® Support Center Team Leader
Forma egzaminu online
Czas trwania 75 minut
Metoda Test jednokrotnego wyboru.
Liczba pytań 75
Próg zdawalności 80% poprawnych odpowiedzi
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

75 min

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox