ITIL®4 Foundation z egzaminem



Opis szkolenia Dodatkowe informacje Egzamin Sprawdź terminy

pobierz

ITIL 4 to najnowsza wersja najlepszych praktyk zarządzania usługami IT przedstawiona w szerokim kontekście doświadczeń klienta, strumieni wartości i cyfrowej transformacji, obejmująca swym zakresem coraz popularniejsze sposoby działania, takie jak Lean, Agile i DevOps. ITIL 4 dostarcza najlepsze praktyki dla organizacji potrzebujących sprostać nowym wyzwaniom w zarządzaniu usługami i wykorzystać potencjał nowoczesnych technologii. Został zaprojektowany tak, by zapewnić w pełni elastyczny, skoordynowany i spójny system do skutecznego zarządzania usługami IT. Akredytowane szkolenie ITIL4 Foundation:
  • Pozwala zrozumieć model zarządzania usługami według ITIL4 i jego ewolucję do zastosowania nowoczesnych technologii i sposobów pracy;
  • Wyjaśnia elementy modelu zarządzania usługami, aby wesprzeć osoby przygotowujące się do zdania egzaminu ITIL4 Foundation;
  • Działa jako przewodnik i zbiór referencji, które praktycy mogą wykorzystać w swojej pracy, dalszej nauce i rozwoju zawodowym.
Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Adresaci szkolenia

  • Osoby rozpoczynające swoją podróż do zarządzania usługami
  • Menedżerowie zarządzający usługami IT i osoby aspirujące do tej roli
  • Osoby pracujące w innych obszarach "IT" (digital, produkt, development) z silnymi relacjami z dostarczaniem usług
  • Obecni posiadacze certyfikatów ITIL® (2011 i starszych), którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę.
 

Korzyści po szkoleniu

  • Zrozumiesz kluczowe elementy koncepcji zarządzania usługami według ITIL.
  • Zrozumiesz, w jaki sposób główne pryncypia ITIL (ITIL guiding principle) mogą pomóc organizacji w przyjęciu i zastosowaniu w praktyce modelu zarządzania usługami ITIL.
  • Zrozumiesz cztery wymiary zarządzania usługą ITIL (Dimensions of ITIL service management).
  • Zrozumiesz cele i elementy systemu wartości usług ITIL (ITIL service value system), działania w ramach łańcucha wartości usług (Service value chain) oraz ich wzajemne połączenia.
  • Zrozumiesz cele i kluczowe pojęcia najważniejszych praktyk ITIL (ITIL practices) i ich wkładu w działania związane z łańcuchem wartości.

Program szkolenia

DZIEŃ 1:
  • Podróż z ITIL 4
  • Kluczowe pojęcia zarządzania usługami
  • Case study ITIL: Axle Car Hire
  • System wartości usług ITIL (Service value system)
  • Cztery wymiary zarządzania usługami (Four dimensions of service management)
  • Podstawowe zasady ITIL (Guiding principles)
  • Łańcuch wartości usług ITIL (Service value chain)
  • Przegląd praktyk ITIL
  • Praktyka zarządzania poziomem świadczenia usług (Service level management)
  • Próbny egzamin ITIL 4 Foundation
DZIEŃ 2:
  • Praktyka zarządzania relacjami (Relationship management)
  • Praktyka zarządzania dostawcami (Supplier management)
  • Praktyka zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information security management)
  • Praktyka zarządzania zasobami IT (IT asset management)
  • Praktyka zarządzania konfiguracją usług (Service configuration management)
  • Praktyka umożliwiania zmian (Change enablement)
  • Praktyka zarządzania wdrażaniem (Deployment management)
  • Praktyka zarządzania wydaniami (Release management)
  • Praktyka service desk
  • Praktyka zarządzania incydentami (Incident management)
  • Praktyka zarządzania wnioskami o usługi (Service request management)
  • Praktyka monitorowania i zarządzania zdarzeniami (Monitoring and event management)
  • Praktyka zarządzania problemami (Problem management)
  • Praktyka ciągłego doskonalenia (Continual improvement)
  • Wskazówki i porady przed egzaminem
  • Egzamin certyfikacyjny ITIL 4 Foundation
 

Egzamin

Nazwa egzaminu ITIL®4 Foundation
Warunki przystąpienia Ukończenie szkolenia ITIL®4 Foundation
Forma egzaminu Egzamin on-line realizowany w ostatnim dniu szkolenia. Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120PLN.
Czas trwania 60 minut (90 minut dla osób, dla których angielski nie jest językiem ojczystym)
Metoda Test jednokrotnego wyboru (1 poprawna odpowiedź z 4), bez korzystania z książek, możliwość korzystanie ze słownika angielskiego
Liczba pytań 40
Próg zdawalności 65% poprawnych odpowiedzi (26 pytań)

Metodyka

itil_ato-logo
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL® Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czas trwania szkolenia

2 dni

W cenie szkolenia

Pakiet dla studentów zawiera:

  • Materiały szkoleniowe ITIL 4 Foundation z kompletem slajdów
  • Glosariusz ITIL
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • „Ściągawka” – ITIL 4 Reference Card
  • Materiały do przeczytania przed szkoleniem
  • Materiały do przeczytania po szkoleniu
  • Egzamin

itil4_foundation

 

 

Organizacja szkolenia

szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub w formie zdalnej

Wielkość grupy

od 8 do 14 uczestników

Warunki udziału

brak

Szkolenia weekendowe i wieczorowe

Szkolenie w formie weekendowej trwa 2 dni w godzinach 9:00 – 15:30.

Szkolenie w formie wieczorowej trwa 4 dni w godzinach 18:00 – 21:00.

Dodatkowe informacje uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-08:50
Szkolenie jest realizowane w godzinach 09:00 – 16:00
W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
Egzaminy realizowane są w formie voucherów.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco  Dowiedz się więcej

Akredytacja

Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Istnieje możliwość wykupienia ubezpieczenia egzaminu za dodatkową opłatą dodaną do ceny szkolenia: 270 PLN

Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny szkolenia: 120 PLN.

Zobacz jak wygląda udział w szkoleniu w formie Klasy Zdalnej

Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące uczestnictwa w szkoleniu w formie zdalnej chętnie wszystko wyjaśnimy, skontaktuj się z nami:

infolinia 801 30 30 30
email: academy@assecods.pl
lub przez formularz kontaktowy poniżej.

Język szkolenia

PL, EN

Język materiałów

PL

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE


Język egzaminu

PL

Czas trwania egzaminu

60 min

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox