ITIL®4 Foundation


13-14
.05.2019

TERMIN SZKOLENIA
TERMIN EGZAMINU 14-05-2019

Poznań

MIEJSCE SZKOLENIA
Promocja

1 600 zł

CENA NETTO ZA OS.

Opis szkolenia Dodatkowe informacje Egzamin Sprawdź inne terminy
ITIL® od ponad 30 lat kształtuje branżę zarządzania usługami IT poprzez wskazówki, szkolenia i programy certyfikacji. ITIL®4 to najnowsza wersja najlepszych praktyk zarządzania usługami IT przedstawiona w szerokim kontekście doświadczeń klienta, strumieni wartości i cyfrowej transformacji, obejmująca swym zakresem coraz popularniejsze sposoby działania, takie jak Lean, Agile i DevOps. ITIL®4 dostarcza wskazówek dla organizacji potrzebujących sprostać nowym wyzwaniom w zarządzaniu usługami i wykorzystać potencjał nowoczesnych technologii. Został zaprojektowany tak, by zapewnić w pełni elastyczny, skoordynowany i spójny system do skutecznego zarządzania usługami wspieranymi przez informatykę oraz do IT governance. Szkolenie ITIL®4 Foundation:
  • pozwala zrozumieć uczestnikom model zarządzania usługami według ITIL®4 i jego ewolucję do zastosowania nowoczesnych technologii i sposobów pracy;
  • wyjaśnia elementy modelu zarządzania usługami, aby wesprzeć osoby przygotowujące się do zdania egzaminu ITIL®4 Foundation;
  • działa jako przewodnik i zbiór referencji, które praktycy mogą wykorzystać w swojej pracy, dalszej nauce i rozwoju zawodowym.
Zastrzeżenie: To jest jeszcze "nieakredytowana" wersja kursu ITIL® 4 Foundation. Została ona oparta o draft sylabusa ITIL® Foundation i książki ITIL® Foundation dostarczonych przez AXELOS do ATO, w tym do Asseco Data Systems S.A.

Adresaci szkolenia

Na szkolenie ITIL®4 Foundation zapraszamy:
  • Osoby rozpoczynające swoją podróż do zarządzania usługami
  • Menedżerowie zarządzający usługami IT i osoby aspirujące do tej roli
  • Osoby pracujące w innych obszarach "IT" (digital, produkt, development) z silnymi relacjami z dostarczaniem usług
  • Obecni posiadacze certyfikatów ITIL® (2011 i starszych), którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę.

Korzyści po szkoleniu

Po zakończeniu tego kursu uczestnicy będą:
  • Rozumieć kluczowe elementy koncepcji zarządzania usługami według ITIL®.
  • Rozumieć, w jaki sposób główne pryncypia ITIL® (ITIL® guiding principle) mogą pomóc organizacji w przyjęciu i zastosowaniu w praktyce modelu zarządzania usługami ITIL®.
  • Rozumieć cztery wymiary zarządzania usługą ITIL® (Dimensions of ITIL® service management).
  • Rozumieć cele i elementy systemu wartości usług ITIL® (ITIL® service value system), działania w ramach łańcucha wartości usług (Service value chain) oraz ich wzajemne połączenia.
  • Rozumieć cele i kluczowe pojęcia najważniejszych praktyk ITIL® (ITIL® practices) i ich wkładu w działania związane z łańcuchem wartości.

Program szkolenia

Dzień 1:
  • ITIL®4 journey
  • Key concepts of service management: Value and value co-creation; Organizations, service providers, service consumers, and other stakeholders; Products and services; Service relationships; Value: outcomes, costs, and risks.
  • ITIL® case study
  • What is ‘service’?
  • ITIL® guiding principles: The 7 guiding principles; Applying the guiding principles.
  • ITIL® service value system: Overview of service value system; 5 components of the service value system.
  • Four dimensions of service management: Organizations and people; Information and technology; Partners and suppliers; Value streams and processes
Dzień 2:
  • Service value chain; Overview of the service value chain; 6 value chain activities
  • ITIL® management practices: Purpose of ITIL® practices: general, service management and technical management; Continual improvement practice and continual improvement model; Change control practice; Incident management practice; Problem management practice; Service request management practice; Service desk practice; Service level management practice.
  • ITIL® 4 Foundation mock exam
  • Course summary
  • ITIL® 4 Foundation certification examination
 

Metodyka

itil_ato-logo
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL® Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Cena katalogowa

2 000 zł

CENA NETTO ZA OS.
Czas trwania szkolenia

2 dni

Prowadzący

W cenie szkolenia

  • Podręcznik, w tym wciągające studium przypadku ITIL®
  • Glosariusz ITIL®
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowy zestaw egzaminacyjny wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Materiały do przeczytania przed szkoleniem
  • Materiały do przeczytania po szkoleniu
  • “Ściągawka” ITIL® 4 Foundation

Organizacja szkolenia

szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna

Warunki udziału

brak

Akredytacja

Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS

Wielkość grupy

od 8 do 14 uczestników

Język szkolenia

PL

Język materiałów

EN

Miejsce szkolenia

Szkolenie odbędzie się w Poznań. Szczegółowe informacje wkrótce.

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE

Certyfikat

Uczestnik, po zakończeniu szkolenia, otrzyma dyplom wydany przez Asseco Data Systems S.A. (dawniej: CTPartners).

Potwierdzeniem zdania egzaminu jest certyfikat ITIL®4 Foundation wydany przez Peoplecert za zgodą głównego akredytora AXELOS

Egzamin

Organizowany jest ostatniego dnia szkolenia.

Nazwa egzaminu ITIL®4 Foundation
Warunki przystąpienia Ukończenie szkolenia ITIL®4 Foundation
Forma egzaminu online
Czas trwania 60 minut (75 minut dla osób dla których angielski nie jest językiem ojczystym, możliwość korzystania ze słownika angielskiego)
Metoda Test wielokrotnego wyboru. Nie ma możliwości korzystania z książek.
Liczba pytań 40
Próg zdawalności 65% poprawnych odpowiedzi (26 pytań)
Cena katalogowa egzaminu

850 zł

CENA NETTO ZA OS.
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

60 min

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox