ITIL®4 Foundation z egzaminem


..

TERMIN SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

0 zł

CENA NETTO ZA OS.

Opis szkolenia Dodatkowe informacje

PDU:14 (S:14)

ITIL® od ponad 30 lat kształtuje branżę zarządzania usługami IT poprzez wskazówki, szkolenia i programy certyfikacji. ITIL®4 to najnowsza wersja najlepszych praktyk zarządzania usługami IT przedstawiona w szerokim kontekście doświadczeń klienta, strumieni wartości i cyfrowej transformacji, obejmująca swym zakresem coraz popularniejsze sposoby działania, takie jak Lean, Agile i DevOps. ITIL®4 dostarcza wskazówek dla organizacji potrzebujących sprostać nowym wyzwaniom w zarządzaniu usługami i wykorzystać potencjał nowoczesnych technologii. Został zaprojektowany tak, by zapewnić w pełni elastyczny, skoordynowany i spójny system do skutecznego zarządzania usługami wspieranymi przez informatykę oraz do IT governance. Szkolenie ITIL®4 Foundation:
  • pozwala zrozumieć uczestnikom model zarządzania usługami według ITIL®4 i jego ewolucję do zastosowania nowoczesnych technologii i sposobów pracy;
  • wyjaśnia elementy modelu zarządzania usługami, aby wesprzeć osoby przygotowujące się do zdania egzaminu ITIL®4 Foundation;
  • działa jako przewodnik i zbiór referencji, które praktycy mogą wykorzystać w swojej pracy, dalszej nauce i rozwoju zawodowym.
Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Adresaci szkolenia

Na szkolenie ITIL®4 Foundation zapraszamy:
  • Osoby rozpoczynające swoją podróż do zarządzania usługami
  • Menedżerowie zarządzający usługami IT i osoby aspirujące do tej roli
  • Osoby pracujące w innych obszarach "IT" (digital, produkt, development) z silnymi relacjami z dostarczaniem usług
  • Obecni posiadacze certyfikatów ITIL® (2011 i starszych), którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę.
 

Korzyści po szkoleniu

Po zakończeniu tego kursu uczestnicy będą:
  • Rozumieć kluczowe elementy koncepcji zarządzania usługami według ITIL®.
  • Rozumieć, w jaki sposób główne pryncypia ITIL® (ITIL® guiding principle) mogą pomóc organizacji w przyjęciu i zastosowaniu w praktyce modelu zarządzania usługami ITIL®.
  • Rozumieć cztery wymiary zarządzania usługą ITIL® (Dimensions of ITIL® service management).
  • Rozumieć cele i elementy systemu wartości usług ITIL® (ITIL® service value system), działania w ramach łańcucha wartości usług (Service value chain) oraz ich wzajemne połączenia.
  • Rozumieć cele i kluczowe pojęcia najważniejszych praktyk ITIL® (ITIL® practices) i ich wkładu w działania związane z łańcuchem wartości.

Program szkolenia

Dzień 1:
  • ITIL®4 journey
  • Key concepts of service management: Value and value co-creation; Organizations, service providers, service consumers, and other stakeholders; Products and services; Service relationships; Value: outcomes, costs, and risks.
  • ITIL® case study
  • What is ‘service’?
  • ITIL® guiding principles: The 7 guiding principles; Applying the guiding principles.
  • ITIL® service value system: Overview of service value system; 5 components of the service value system.
  • Four dimensions of service management: Organizations and people; Information and technology; Partners and suppliers; Value streams and processes
Dzień 2:
  • Service value chain; Overview of the service value chain; 6 value chain activities
  • ITIL® management practices: Purpose of ITIL® practices: general, service management and technical management; Continual improvement practice and continual improvement model; Change control practice; Incident management practice; Problem management practice; Service request management practice; Service desk practice; Service level management practice.
  • ITIL® 4 Foundation mock exam
  • Course summary
  • ITIL® 4 Foundation certification examination

PROMOCYJNA CENA EGZAMINU dla posiadaczy certyfikatu ITIL3 Foundation. 850 zł 650 zł Sprawdź szczegóły promocji  ikon_wyprz5

Egzamin

Uczestnik, po zakończeniu szkolenia, otrzyma dyplom wydany przez Asseco Data Systems S.A. (dawniej: CTPartners). Potwierdzeniem zdania egzaminu jest certyfikat ITIL®4 Foundation wydany przez Peoplecert za zgodą głównego akredytora AXELOS
Nazwa egzaminu ITIL®4 Foundation
Warunki przystąpienia Ukończenie szkolenia ITIL®4 Foundation
Forma egzaminu Egzamin on-line realizowany w ostatnim dniu szkolenia. Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120PLN.
Czas trwania 60 minut (75 minut dla osób dla których angielski nie jest językiem ojczystym, możliwość korzystania ze słownika angielskiego)
Metoda Test wielokrotnego wyboru. Nie ma możliwości korzystania z książek.
Liczba pytań 40
Próg zdawalności 65% poprawnych odpowiedzi (26 pytań)

Metodyka

itil_ato-logo
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL® Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Cena katalogowa

0 zł

CENA NETTO ZA OS.
Czas trwania szkolenia

2 dni

Prowadzący

W cenie szkolenia

  • Materiały szkoleniowe z kompletem slajdów
  • Glosariusz ITIL®
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowy zestaw egzaminacyjny wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Materiały do przeczytania przed szkoleniem
  • Materiały do przeczytania po szkoleniu
  • “Ściągawka” ITIL® 4 Foundation
  • Egzamin

Obejrzyj film:

 

Organizacja szkolenia

szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub w formie zdalnej (Klasa Zdalna – nowość!)

Warunki udziału

brak

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Akredytacja

Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS

Wielkość grupy

od 8 do 14 uczestników

 

Zobacz jak wygląda udział w szkoleniu w formie Klasy Zdalnej

Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące uczestnictwa w szkoleniu w formie zdalnej chętnie wszystko wyjaśnimy, skontaktuj się z nami:

infolinia 801 30 30 30
email: academy@assecods.pl
lub przez formularz kontaktowy poniżej.

Język szkolenia

PL

Język materiałów

EN

Miejsce szkolenia

Szkolenie odbędzie się w

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE
Cena katalogowa egzaminu

0 zł

CENA NETTO ZA OS.
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

60 min

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox