ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS) z egzaminem



Opis szkolenia Dodatkowe informacje Sprawdź terminy

pobierz

3-dniowe szkolenie ITIL Specialist: Create, Deliver & Support (CDS), czyli tworzenie, dostarczanie i wspieranie, obejmuje podstawowe działania związane z zarządzaniem usługami i wykracza poza dotychczasowy zakres ITIL v3, obejmując „tworzenie” usług.

Program szkolenia obejmuje kluczowe praktyki ITIL 4, które pomogą Ci zrozumieć główne czynniki sukcesu przyczyniające się do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w ramach nowego modelu biznesowego ITIL, czyli systemu wartości usług (SVS).

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Istnieje możliwość wykupienia ubezpieczenia egzaminu za dodatkową opłatą dodaną do ceny szkolenia: 270 PLN

Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny szkolenia: 120 PLN.

Adresaci szkolenia

  • Osoby zarządzające eksploatacją usług informatycznych
  • Osoby odpowiedzialne za dostarczanie produktów i usług, w tym opracowywanie, wdrożenie, monitorowanie i wsparcie
  • Osoby odpowiedzialne za zapewnienie, że usługi są świadczone i wspierane zgodnie z ustalonymi poziomami
  • Przykładowe stanowiska: kierownik ds. operacji IT; kierownik service desku; kierownik ds. rozwoju; programista; inżynier ds. obsługi infrastruktury; kierownik ds. zmian i wydań; kierownik ds. zarządzania incydentami; kierownik ds. zarządzania rozwiązywania problemów; kierownik ds. zarządzania przekazywaniem usług; inżynier ds. obsługi aplikacji; kierownik ds. zarządzania dostępnością; koordynator działu IT; administrator systemów sieciowych; kierownik ds. wsparcia IT; inżynier ds. wsparcia technicznego; specjalista ds. bezpieczeństwa informacji; specjalista ds. wsparcia centrów danych.

Korzyści po szkoleniu

  • Dowiesz się, jak zaplanować i zbudować strumień wartości usług w celu tworzenia, dostarczania i wspierania usług,
  • Dowiesz się, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wsparcia usług w systemie wartości usług (SVS) ITIL i strumieniach wartości,
  • Będziesz wiedział, jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi zgodnie z najnowszymi i najlepszymi praktykami rynkowymi.

Program szkolenia

Szkolenie Create, Deliver and Support (CDS) koncentruje się na następujących praktykach ITIL4:
  • Projektowanie usług (Service design)
  • Programowanie i zarządzanie oprogramowaniem (Software development and management)
  • Zarządzanie wdrażaniem (Deployment management)
  • Zarządzanie wydaniami (Release management)
  • (Service validation and testing)
  • Umożliwianie zmian (Change enablement)
  • Service Desk
  • Zarządzanie incydentami (Incident management)
  • Zarządzanie problemami (Problem management)
  • Zarządzanie wiedzą (Knowledge management)
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service level management)
  • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (Monitoring and event management).

Egzamin

Nazwa egzaminu ITIL® Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)
Warunki przystąpienia Ukończenie szkolenia ITIL® Specialist: Create, Deliver & Support
Forma egzaminu Egzamin on-line jest realizowany w ostatnim dniu szkolenia. Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120PLN.
Czas trwania 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest językiem ojczystym)
Metoda Test jednokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4), bez możliwości korzystania z książek, możliwość korzystania ze słownika angielskiego
Liczba pytań  40
Próg zdawalności  70% (28 poprawnych odpowiedzi)

Metodyka

itil_ato-logo
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
 
Czas trwania szkolenia

3 dni

W cenie szkolenia

Pakiet uczestnika obejmuje:
  • Materiały szkoleniowe z kompletem slajdów
  • Glosariusz ITIL
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Materiały dodatkowe do przeczytania
  • Egzamin

Obejrzyj film:

Organizacja szkolenia

szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna

Wielkość grupy

od 8 do 14 osób

Warunki udziału

Certyfikat ITIL 4 Foundation

Dodatkowe informacje uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-08:50
Szkolenie jest realizowane w godzinach 09:00 – 15:30
W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
Egzaminy realizowane są w formie voucherów.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco  Dowiedz się więcej

Akredytacja

Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS.

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Język szkolenia

PL, EN

Język materiałów

EN

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

90 min

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox