ITIL® Intermediate Capability Stream: Service Offerings & Agreements (SOA)


..

TERMIN SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

0 zł

CENA NETTO ZA OS.

40

PUNKTÓW PDU

Opis szkolenia Dodatkowe informacje

PDU:35 (T:0, L:0, S:35)

Adresaci szkolenia

Na szkolenie ITIL® Intermediate Capability Stream: Service Offerings & Agreements (SOA) zapraszamy pracowników operacyjnych, kadrę kierowniczą średniego szczebla, kierowników zespołów, właścicieli procesów, właścicieli usług IT, konsultantów, audytorów, oficerów bezpieczeństwa IT oraz profesjonalistów IT związanych z zarządzaniem usługami informatycznymi i infrastrukturą IT, tworzeniem oferty IT oraz umów SLA. Również osoby szukające możliwości rozwoju swojej kariery, zdobycia wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania usługami IT, tworzeniem oferty IT oraz umów SLA.

Korzyści po szkoleniu

  • pogłębicie wiedzę z poziomu kursu "ITIL® Foundation" w obszarze oferowania i kontraktowania usług IT zarządzania poziomem ich świadczenia
  • zdobędziecie praktyczne umiejętności m.in. związane z tworzeniem katalogu usług i umów SLA oraz zarządzania dostawcami.

Program szkolenia

  • Proces Zarządzania portfelem usług (Service Portfolio Management)
  • Proces Zarządzania katalogiem usług (Service Catalogue Management)
  • Proces Zarządzania poziomem świadczenia usług (Service Level Management)
  • Proces Zarządzania popytem (Demand Management)
  • Proces Zarządzania dostawcami (Supplier Management)
  • Proces Zarządzania finansowego usługami IT (Financial Management)
  • Proces Zarządzania strategicznego usługami IT (Strategy Management for IT Services)
  • Proces Koordynacji projektowania (Design Coordination)
  • Wyzwania technologiczne
  • Role i zakres ich obowiązków
  • Egzamin próbny oraz omówienie wyników
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Service Offerings & Agreement.

Metodyka

itil_ato-logo
Cena katalogowa

0 zł

CENA NETTO ZA OS.
Czas trwania szkolenia

5 dni

Prowadzący

W cenie szkolenia

  • materiały szkoleniowe
  • słownik pojęć i skrótów
  • próbny egzamin z kluczem odpowiedzi

Obejrzyj film:

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamkniętych.

Warunki udziału

Znajomość języka angielskiego. Certyfikat „ITIL® Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL® Foundation Bridge”

Akredytacja

Szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (dawniej: CTPartners) przyznana przez PEOPLECERT

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób

 

Język szkolenia

PL/EN

Język materiałów

EN

Miejsce szkolenia

Szkolenie odbędzie się w

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE

Certyfikat

Uczestnicy, po zakończeniu szkolenia, otrzymają dyplom wydany przez Asseco Data Systems S.A. (dawniej: CTPartners)

Potwierdzeniem zdania egzaminu jest certyfikat „ITIL® Intermediate Qualification: Service Offerings & Agreements” wydany przez Peoplecert za zgodą głównego akredytora AXELOS

Egzamin

Nazwa egzaminu ITIL® Intermediate: Service Offerings & Agreement
Warunki przystąpienia Ukończenie szkolenia ITIL® Intermediate Capability Stream: Service Offerings & Agreement, dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. Kopia certyfikatu „ITIL® Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”
Forma egzaminu Pisemny
Czas trwania 90 min.

Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 120 minut

Metoda Test
Liczba pytań  8 pytań bazujących na scenariuszach, do każdego pytania można wybrać jedną z czterech odpowiedzi za 5, 3, 1 lub 0 punktów
Próg zdawalności 70% poprawnych odpowiedzi (28 z 40 możliwych punktów)
Cena katalogowa egzaminu

0 zł

CENA NETTO ZA OS.
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

90 minut

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox