ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement (CSI) z egzaminem



Opis szkolenia Dodatkowe informacje

PDU:21 (T:0, L:0, S:21)

Adresaci szkolenia

Szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement (CSI) przeznaczone jest dla Dyrektorów IT, CIO, CTO, kadra kierownicza, kierownicy projektów, właściciele procesów IT, właściciele usług IT, konsultanci, audytorów oraz profesjonalistów IT związanych z zarządzaniem usługami informatycznymi, monitorowaniem, mierzeniem, raportowaniem oraz doskonaleniem procesów, usług i organizacji IT. Zapraszamy na nie również osoby szukające możliwości rozwoju swojej kariery, zdobycia wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania usługami IT oraz ustawicznego doskonalenia.

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Istnieje możliwość wykupienia ubezpieczenia egzaminu za dodatkową opłatą dodaną do ceny szkolenia: 270 PLN

Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny szkolenia: 120 PLN.  

Korzyści po szkoleniu

  • pogłębicie wiedzę z poziomu kursu "ITIL® Foundation" w obszarze Ustawicznego doskonalenia usług (Continual Service Improvement)
  • zdobędziecie praktyczne umiejętności menedżera związane z doskonaleniem procesów, usług i organizacji IT oraz przećwiczenie te umiejętności.

Program szkolenia

  • Wprowadzenie do Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Zasady Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • 7 stopniowy Proces Doskonalenia Usług
  • Metody i techniki Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Wyzwania technologiczne
  • Organizacja Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Role w obszarze Ustawicznego Doskonalenia Usług i zakres obowiązków
  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
  • Egzamin próbny oraz omówienie wyników
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement.

Egzamin

Nazwa egzaminu ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement
Warunki przystąpienia Ukończone szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement, dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. Kopia certyfikatu "ITIL® Foundation" (w wersji V3 lub 2011) lub "ITIL® V2 Foundation" wraz z certyfikatem "ITIL®Foundation Bridge"
Forma egzaminu Egzamin pisemny realizowany w ostatnim dniu szkolenia. Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120PLN.
Czas trwania 90 min. Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 120 minut
Metoda Test
Liczba pytań 8 pytań bazujących na scenariuszach, do każdego pytania można wybrać jedną z czterech odpowiedzi za 5, 3, 1 lub 0 punktów
Próg zdawalności 70% poprawnych odpowiedzi (28 z 40 możliwych punktów)

Metodyka

itil_ato-logo
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL® Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czas trwania szkolenia

3 dni

W cenie szkolenia

  • materiały szkoleniowe
  • słownik pojęć i skrótów
  • próbny egzamin z kluczem odpowiedzi
  • egzamin

Obejrzyj filmy:

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamkniętych

Warunki udziału

Znajomość języka angielskiego. Certyfikat „ITIL® Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL® Foundation Bridge”

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Dodatkowe informacje uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-08:50
Szkolenie jest realizowane w godzinach 09:00 – 15:30
W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
Egzaminy realizowane są w formie voucherów.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco  Dowiedz się więcej

Akredytacja

Szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja przyznana Asseco Data Systems S.A. (dawniej: CTPartners) przez PEOPLECERT

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób

 

Język szkolenia

PL/EN

Język materiałów

EN

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

90 minut

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox