ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement (CSI)


..

TERMIN SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

0 zł

CENA NETTO ZA OS.

40

PUNKTÓW PDU

Opis szkolenia Dodatkowe informacje

PDU:24 (S:24)

Adresaci szkolenia

Szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement (CSI) przeznaczone jest dla Dyrektorów IT, CIO, CTO, kadra kierownicza, kierownicy projektów, właściciele procesów IT, właściciele usług IT, konsultanci, audytorów oraz profesjonalistów IT związanych z zarządzaniem usługami informatycznymi, monitorowaniem, mierzeniem, raportowaniem oraz doskonaleniem procesów, usług i organizacji IT. Zapraszamy na nie również osoby szukające możliwości rozwoju swojej kariery, zdobycia wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania usługami IT oraz ustawicznego doskonalenia.

Korzyści po szkoleniu

  • pogłębicie wiedzę z poziomu kursu "ITIL® Foundation" w obszarze Ustawicznego doskonalenia usług (Continual Service Improvement)
  • zdobędziecie praktyczne umiejętności menedżera związane z doskonaleniem procesów, usług i organizacji IT oraz przećwiczenie te umiejętności.

Program szkolenia

  • Wprowadzenie do Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Zasady Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • 7 stopniowy Proces Doskonalenia Usług
  • Metody i techniki Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Wyzwania technologiczne
  • Organizacja Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Role w obszarze Ustawicznego Doskonalenia Usług i zakres obowiązków
  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
  • Egzamin próbny oraz omówienie wyników
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement.

Metodyka

ITIL Logo na stronę Akredytacji
Cena katalogowa

0 zł

CENA NETTO ZA OS.
Czas trwania szkolenia

3 dni

Prowadzący

W cenie szkolenia

  • materiały szkoleniowe
  • słownik pojęć i skrótów
  • próbny egzamin z kluczem odpowiedzi

Obejrzyj filmy:

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamkniętych

Warunki udziału

Znajomość języka angielskiego. Certyfikat „ITIL® Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL® Foundation Bridge”

Akredytacja

Szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja przyznana Asseco Data Systems S.A. (dawniej: CTPartners) przez APMG

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób

 

Język szkolenia

PL/EN

Język materiałów

EN

Miejsce szkolenia

Szkolenie odbędzie się w

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE

Certyfikat

Uczestnicy, po zakończeniu szkolenia, otrzymają dyplom wydany przez Asseco Data Systems S.A.

Potwierdzeniem zdania egzaminu jest certyfikat „ITIL® Intermediate Qualification: Continual Service Improvement” wydany przez głównego akredytora – brytyjską organizację APMG.

Egzamin

Nazwa egzaminu ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement
Warunki przystąpienia Ukończone szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement, dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. Kopia certyfikatu „ITIL® Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”

Przeczytaj: Warunki obowiązujące dla kandydatów przystępujących do egzaminów APMG

Forma egzaminu Pisemny
Czas trwania 90 min.

Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 120 minut

Metoda Test
Liczba pytań 8 pytań bazujących na scenariuszach, do każdego pytania można wybrać jedną z czterech odpowiedzi za 5, 3, 1 lub 0 punktów
Próg zdawalności 70% poprawnych odpowiedzi (28 z 40 możliwych punktów)
Cena katalogowa egzaminu

0 zł

CENA NETTO ZA OS.
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

90 minut

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox