ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement (CSI)


05-07
.06.2019

TERMIN SZKOLENIA
TERMIN EGZAMINU 07-06-2019

Warszawa

MIEJSCE SZKOLENIA
Promocja

2 300 zł

CENA NETTO ZA OS.

40

PUNKTÓW PDU

Opis szkolenia Dodatkowe informacje Egzamin

PDU:21 (T:0, L:0, S:21)

Adresaci szkolenia

Szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement (CSI) przeznaczone jest dla Dyrektorów IT, CIO, CTO, kadra kierownicza, kierownicy projektów, właściciele procesów IT, właściciele usług IT, konsultanci, audytorów oraz profesjonalistów IT związanych z zarządzaniem usługami informatycznymi, monitorowaniem, mierzeniem, raportowaniem oraz doskonaleniem procesów, usług i organizacji IT. Zapraszamy na nie również osoby szukające możliwości rozwoju swojej kariery, zdobycia wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania usługami IT oraz ustawicznego doskonalenia.

Korzyści po szkoleniu

  • pogłębicie wiedzę z poziomu kursu "ITIL® Foundation" w obszarze Ustawicznego doskonalenia usług (Continual Service Improvement)
  • zdobędziecie praktyczne umiejętności menedżera związane z doskonaleniem procesów, usług i organizacji IT oraz przećwiczenie te umiejętności.

Program szkolenia

  • Wprowadzenie do Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Zasady Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • 7 stopniowy Proces Doskonalenia Usług
  • Metody i techniki Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Wyzwania technologiczne
  • Organizacja Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Role w obszarze Ustawicznego Doskonalenia Usług i zakres obowiązków
  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
  • Egzamin próbny oraz omówienie wyników
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement.

Metodyka

itil_ato-logo
Cena katalogowa

2 700 zł

CENA NETTO ZA OS.
Czas trwania szkolenia

3 dni

Prowadzący

W cenie szkolenia

  • materiały szkoleniowe
  • słownik pojęć i skrótów
  • próbny egzamin z kluczem odpowiedzi

Obejrzyj filmy:

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamkniętych

Warunki udziału

Znajomość języka angielskiego. Certyfikat „ITIL® Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL® Foundation Bridge”

Akredytacja

Szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja przyznana Asseco Data Systems S.A. (dawniej: CTPartners) przez PEOPLECERT

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób

 

Język szkolenia

PL/EN

Język materiałów

EN

Miejsce szkolenia

Szkolenie odbędzie się w Warszawie. Szczegółowe informacje wkrótce.

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE

Certyfikat

Uczestnicy, po zakończeniu szkolenia, otrzymają dyplom wydany przez Asseco Data Systems S.A.

Potwierdzeniem zdania egzaminu jest certyfikat „ITIL® Intermediate Qualification: Continual Service Improvement” wydany przez Peoplecert za zgodą głównego akredytora AXELOS.

Egzamin

Nazwa egzaminu ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement
Warunki przystąpienia Ukończone szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement, dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. Kopia certyfikatu „ITIL® Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”
Forma egzaminu Pisemny
Czas trwania 90 min.

Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 120 minut

Metoda Test
Liczba pytań 8 pytań bazujących na scenariuszach, do każdego pytania można wybrać jedną z czterech odpowiedzi za 5, 3, 1 lub 0 punktów
Próg zdawalności 70% poprawnych odpowiedzi (28 z 40 możliwych punktów)
Cena katalogowa egzaminu

950 zł

CENA NETTO ZA OS.
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

90 minut

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox