ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD) z egzaminem



Opis szkolenia Dodatkowe informacje

PDU:21 (T:0, L:0, S:21)

Adresaci szkolenia

Szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD) dedykowane jest dla dyrektorów IT, CIO, CTO, kadry kierowniczej, kierowników projektów, projektantów IT, architektów IT, analityków, właścicieli procesów, właścicieli usług IT, konsultantów, audytorów, oficerów bezpieczeństwa IT oraz profesjonalistów IT związanych z zarządzaniem usługami informatycznymi, analizą potrzeb biznesowych, planowaniem i projektowaniem usług i infrastruktury IT. Zainteresuje również osoby szukające możliwości rozwoju swojej kariery, zdobycia wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania usługami IT oraz projektowania usług.

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Istnieje możliwość wykupienia ubezpieczenia egzaminu za dodatkową opłatą dodaną do ceny szkolenia: 270 PLN

Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny szkolenia: 120 PLN.  

Korzyści po szkoleniu

  • pogłębisz wiedzę z poziomu kursu "ITIL® Foundation" w obszarze Projektowania usług (Service Design)
  • zdobędziesz praktyczne umiejętności menedżera związane z planowaniem i projektowaniem usług informatycznych, praktyczne umiejętności tworzenia nowych usług i zmiany w obecnych usługach oraz przećwiczysz te umiejętności

Program szkolenia

  • Strategie projektowania i dostarczania usług
  • Proces Koordynacji projektowania (Design Coordination)
  • Proces Zarządzania katalogiem usług (Service Catalogue Management)
  • Proces Zarządzania poziomem świadczenia usług (Service Level Management)
  • Proces Zarządzania dostawcami (Supplier Management)
  • Proces Zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information Security Management)
  • Proces Zarządzania potencjałem wykonawczym (Capacity Management)
  • Proces Zarządzania dostępnością (Availability Management)
  • Proces Zarządzania ciągłością usług (IT Service Continuity Management)
  • Wyzwania technologiczne
  • Organizacja Projektowania usług
  • Role w obszarze projektowania usług i zakres obowiązków
  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Projektowania usług
  • Krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
  • Egzamin próbny i omówienie wyników
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Service Design.

Egzamin

Nazwa egzaminu ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD)
Warunki przystąpienia Ukończone szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design, dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. Kopia certyfikatu "ITIL® Foundation" (w wersji V3 lub 2011) lub "ITIL® V2 Foundation" wraz z certyfikatem "ITIL®Foundation Bridge".
Forma egzaminu Egzamin pisemny organizowany w ostatnim dniu szkolenia. Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120PLN.
Czas trwania 90 min. Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 120 minut
Metoda Test
Liczba pytań 8 pytań bazujących na scenariuszach, do każdego pytania można wybrać jedną z czterech odpowiedzi za 5, 3, 1 lub 0 punktów
Próg zdawalności Co najmniej 70% poprawnych odpowiedzi (28 z 40 możliwych punktów)

Metodyka

itil_ato-logo
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL® Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czas trwania szkolenia

3 dni

W cenie szkolenia

  • materiały szkoleniowe
  • słownik pojęć i skrótów
  • próbny egzamin z kluczem odpowiedzi
  • egzamin

Obejrzyj filmy:

 

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamkniętych

Warunki udziału

Znajomość języka angielskiego. Certyfikat „ITIL® Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL® Foundation Bridge”

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Dodatkowe informacje uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-08:50
Szkolenie jest realizowane w godzinach 09:00 – 15:30
W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
Egzaminy realizowane są w formie voucherów.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco  Dowiedz się więcej

Akredytacja

Szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (dawniej: CTPartners) przyznana przez PEOPLECERT

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób

Szkolenia powiązane

ITIL® Practitioner

Język szkolenia

PL/EN

Język materiałów

EN

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

90 minut

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox