ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO)


..

TERMIN SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

0 zł

CENA NETTO ZA OS.

24

PUNKTÓW PDU

Opis szkolenia Dodatkowe informacje

PDU:21 (T:0, L:0, S:21)

Adresaci szkolenia

Szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO) przeznaczone jest dla Dyrektorów, CIO, CTO, kadry kierowniczej, kierowników projektów, właścicieli procesów, właścicieli usług IT, konsultantów, audytorów, oficerów bezpieczeństwa IT, kierowników Centrów Wsparcia Użytkownika, Servicedesk`ów i Help Desków, kierowników zespołów technicznych oraz profesjonalistów IT związanych z zarządzaniem usługami informatycznymi i infrastrukturą IT oraz bieżącym monitorowaniem, utrzymaniem i wsparciem usług i infrastruktury IT. Zainteresuje również osoby szukające możliwości rozwoju swojej kariery, zdobycia wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania usługami IT oraz eksploatacji usług.

Korzyści po szkoleniu

  • pogłębisz wiedzę z poziomu kursu "ITIL® Foundation" w obszarze Eksploatacji usług (Service Operation)
  • zdobędziesz praktyczne umiejętności menedżera związane z eksploatacją usług informatycznych oraz przećwiczycie te umiejętności.

Program szkolenia

  • Procesy Zarządzania zdarzeniami, incydentami, problemami, uprawnieniami dostępu
  • Proces Realizacji wniosków (Request Fulfilment)
  • Funkcja Servicedesk
  • Funkcja Zarządzania wsparciem technicznym (Technical Management)
  • Funkcja Zarządzanie aplikacjami (Applications Management)
  • Zarządzania eksploatacją IT (IT Operations Management)
  • Wyzwania technologiczne
  • Organizacja Eksploatacji usług
  • Role w obszarze Eksploatacji usług i zakres obowiązków
  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Eksploatacji usług
  • Krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
  • Egzamin próbny oraz omówienie wyników
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Service Operation.

Metodyka

itil_ato-logo
Cena katalogowa

0 zł

CENA NETTO ZA OS.
Czas trwania szkolenia

3 dni

Prowadzący

W cenie szkolenia

  • materiały szkoleniowe
  • słownik pojęć i skrótów
  • próbny egzamin z kluczem odpowiedzi

Obejrzyj filmy:

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamkniętych

Warunki udziału

Znajomość języka angielskiego. Certyfikat „ITIL® Foundation” lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL® Foundation Bridge”

Akredytacja

Szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (dawniej: CTPartners) przyznana przez PEOPLECERT

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób

 

Język szkolenia

PL/EN

Język materiałów

EN

Miejsce szkolenia

Szkolenie odbędzie się w

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE

Certyfikat

Uczestnicy, po zakończeniu szkolenia, otrzymają dyplom wydany przez Asseco Data Systems S.A.

Potwierdzeniem zdania egzaminu jest certyfikat „ITIL® Intermediate Qualification: Service Operation” wydany przez Peoplecert za zgodą głównego akredytora AXELOS

Egzamin

Nazwa egzaminu Egzamin ITIL® Intermediate Qualification: Service Operation
Warunki przystąpienia Ukończone szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation, dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. Kopia certyfikatu „ITIL® Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”
Forma egzaminu Pisemny
Czas trwania 90 min.

Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 120 minut

Metoda Test
Liczba pytań 8 pytań bazujących na scenariuszach. Do każdego pytania można wybrać jedną z czterech odpowiedzi za 5, 3, 1 lub 0 punktów
Próg zdawalności 70% poprawnych odpowiedzi (28 z 40 możliwych punktów).
Cena katalogowa egzaminu

0 zł

CENA NETTO ZA OS.
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

90 minut

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox