ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy (SS) z egzaminem



Opis szkolenia Dodatkowe informacje

PDU:21 (T:0, L:0, S:21)

Adresaci szkolenia

Na szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy (SS) zapraszamy dyrektorów IT, CIO, CTO, kadrę kierowniczą, kierowników projektów, projektantów IT, architektów IT, analityków, właścicieli procesów, właścicieli usług IT, zarządzających finansami IT, konsultantów, audytorów oraz profesjonalistów IT związanych z zarządzaniem usługami informatycznymi, tworzeniem strategii IT, analizą potrzeb biznesowych oraz zarządzaniem budżetami IT. Szkolenie zainteresuje również osoby szukające możliwości rozwoju swojej kariery, zdobycia wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania usługami IT.

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Istnieje możliwość wykupienia ubezpieczenia egzaminu za dodatkową opłatą dodaną do ceny szkolenia: 270 PLN

Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny szkolenia: 120 PLN.  

Korzyści po szkoleniu

  • pogłębisz wiedzę z poziomu kursu "ITIL® Foundation" w obszarze Strategii usług (Service Strategy)
  • zdobędziesz praktyczne umiejętności menedżera związane z tworzeniem strategii organizacji IT i usług informatycznych oraz przećwiczenie tych umiejętności.

Program szkolenia

  • Proces Zarządzania strategicznego usługami IT (Strategy Management for IT Services)
  • Proces Zarządzania portfelem usług (Service Portfolio Management)
  • Proces Zarządzania finansowego usługami IT (Financial Management for IT Services)
  • Proces Zarządzania popytem (Demand Management)
  • Proces Zarządzania relacjami z biznesem (Business Relationship Management)
  • Organizacja Strategii usług
  • Role w obszarze Strategii usług i zakres obowiązków
  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Strategii usług
  • Krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
  • Egzamin próbny i omówienie wyników
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate Service Strategy.

Egzamin

Nazwa egzaminu ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy
Warunki przystąpienia Ukończone szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy, dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. Kopia certyfikatu "ITIL® Foundation" (w wersji V3 lub 2011) lub "ITIL® V2 Foundation" wraz z certyfikatem "ITIL®Foundation Bridge"
Forma egzaminu Egzamin pisemny realizowany w ostatnim dniu szkolenia. Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120PLN.
Czas trwania 90 min. Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 120 minut.
Metoda Test.
Liczba pytań 8 pytań bazujących na scenariuszach
Próg zdawalności Co najmniej 70% poprawnych odpowiedzi (28 z 40 możliwych punktów).

Metodyka

itil_ato-logo
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL® Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czas trwania szkolenia

3 dni

W cenie szkolenia

  • materiały szkoleniowe
  • słownik pojęć i skrótów
  • próbny egzamin z kluczem odpowiedzi
  • egzamin

Obejrzyj filmy:

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamkniętych

Warunki udziału

Znajomość języka angielskiego. Certyfikat „ITIL®Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”.

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Dodatkowe informacje uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-08:50
Szkolenie jest realizowane w godzinach 09:00 – 15:30
W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
Egzaminy realizowane są w formie voucherów.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco  Dowiedz się więcej

Akredytacja

Szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (dawniej:CTPartners) przyznana przez PEOPLECERT

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób

Szkolenia Powiązane

ITIL® Practitioner

 

Język szkolenia

PL/EN

Język materiałów

EN

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

90 minut

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox