ITIL®4 Managing Professional Transition (MPT) z egzaminem



Opis szkolenia Dodatkowe informacje Sprawdź terminy
PDU 14 (T:9, L:13, S:14) 5-dniowe szkolenie typu Bridge z ITIL 3 do ITIL 4. Przeznaczone dla posiadaczy certyfikatu ITIL Expert lub osób, które uzyskały co najmniej 17 kredytów ze szkoleń ITIL 3, chcących zaktualizować swoją wiedzę o nowoczesnym zarządzaniu cyfrowymi usługami i uzyskać prestiżowy tytuł ITIL 4 Managing Professional (MP).

Szkolenie przedstawia w detalach pełny obraz modelu zarządzania usługami ITIL 4 i omawia różnice pomiędzy wersjami ITIL 3 i 4. To jedyny kurs pozwalający przejść z ITIL 3 do ITIL 4.

Jeśli nie posiadasz jeszcze tytułu ITIL Expert, ani wymaganej liczby kredytów ITIL 3, a brakuje Ci tylko kilku, zobacz harmonogram kursów ITIL 3 Intermediate w Asseco Academy

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Istnieje możliwość wykupienia ubezpieczenia egzaminu za dodatkową opłatą dodaną do ceny szkolenia: 270 PLN

Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny szkolenia: 120 PLN.

Adresaci szkolenia

To jest szkolenie na poziomie menedżerskim przeznaczony wyłącznie dla osób, które uzyskały tytuł ITIL Expert lub osiągnęły 17 punktów ze szkoleń ITIL v3. Certyfikat ITIL 4 Foundation NIE jest wymagany. Kwalifikujesz się również, jeśli uzyskałeś 15 punktów ITIL v3 i zdałeś egzamin ITIL 4 Foundation.

Korzyści po szkoleniu

  • Poznasz kluczowe pojęcia modelu zarządzania usługami ITIL 4
  • Zrozumiesz, w jaki sposób podstawowe zasady ITIL (ITIL guiding principles) mogą pomóc organizacji w przyjęciu i zaadoptowaniu praktyk zarządzania usługami
  • Zrozumiesz cztery wymiary zarządzania usługami (four dimensions of service management)
  • Zrozumiesz cel i elementy systemu wartości usług ITIL (service value system)
  • Zrozumiesz działania tworzące łańcuch wartości usług (service value chain) i ich wzajemne powiązania
  • Dowiesz się, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w ramach systemu wartości usług (SVS) oraz strumieni wartości
  • Dowiesz się, jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi
  • Zrozumiesz na czym polega szybko zmieniającą się (high-velocity) natura cyfrowych przedsiębiorstw i ich  zapotrzebowanie na IT
  • Zrozumiesz cykl życia produktów cyfrowych w kontekście „modelu operacyjnego” ITIL
  • Zrozumiesz znaczenie zasad przewodnich ITIL (ITIL guiding principles) i innych fundamentalnych założeń szybko zmieniającej się informatyki (high-velocity IT)
  • Zrozumiesz, jak się projektuję podróż klienta (customer journey)
  • Dowiesz się, jak budować relacje z interesariuszami
  • Dowiesz się, jak kształtować popyt i definiować ofertę na usługę (service offering)
  • Dowiesz się, jak rozpoczynać współpracę i ją kończyć (onboard and offboard) z klientami i użytkownikami
  • Dowiesz się, jak działać razem, aby zapewnić ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja/ dostarczanie usługi)
  • Dowiesz się, jak zrozumieć i zweryfikować wartość usługi
  • Zrozumiesz zakres i działania związane z kierowaniem i planowaniem
  • Zrozumiesz rolę GRC (Governance, Risk & Compliance) i to w jaki sposób zintegrować te zasady i metody z systemem wartości usług ITIL
  • Zrozumiesz i będziesz wiedział, jak stosować kluczowe zasady i metody zarządzania zmianami operacyjnymi do kierowania, planowania i doskonalenia.

Program szkolenia

Program szkolenia obejmuje:
  • Przedstawienie pełnego obrazu nowoczesnego zarządzania usługami cyfrowymi zgodnie z modelem ITIL 4
  • Przegląd różnic między 5-etapowym cyklem życia usługi ITIL v3 z jego 26 procesami i funkcjami, w porównaniu do modelu systemu wartości usług (service value system) ITIL 4 z jego 34 praktykami
  • Przegląd modelu systemu wartości usług z jego składnikami: łańcuchem wartości usług, 7 zasadami przewodnimi, 4 wymiarami biznesowymi, nadzorem (governance), ciągłym doskonaleniem oraz 34 praktykami ITIL 4 pogrupowanymi w 3 strumienie operacyjne (zarządzanie ogólne, zarządzanie usługami oraz zarządzanie techniczne)
  • Kluczowa wiedza i pojęcia z trzech zaawansowanych książek i kursów ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS); Drive Stakeholder Value (DSV); High Velocity IT (HVI)
  • Kluczowa wiedza i pojęcia z zaawansowanej książki i kursu ITIL Strategist: Direct, Plan & Improv (DPI)
  • Przygotowanie do egzaminu ITIL 4 Managing Professional Transition, w tym omówienie egzaminów próbnych
  • Egzamin certyfikacyjny ITIL 4 Managing Professional Transition.

Egzamin

Nazwa egzaminu ITIL® 4 Managing Professional Transition
Warunki przystąpienia Ukończenie szkolenia ITIL® 4 Managing Professional Transition.
Forma egzaminu Egzamin on-line realizowany w ostatnim dniu szkolenia. Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120PLN.
Czas trwania 90 minut (113 minut dla osób, dla których angielski nie jest językiem ojczystym)
Metoda Test jednokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4), bez możliwości korzystania z książek, możliwość korzystania ze słownika angielskiego
Liczba pytań 40
Próg zdawalności 70% poprawnych odpowiedzi (28 pytań)

Metodyka

itil_ato-logo
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czas trwania szkolenia

5 dni

W cenie szkolenia

  • Materiały szkoleniowe ITIL 4 Managing Professional Transition z kompletem slajdów
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • „Ściągawka” – ITIL 4 Reference Card
  • Materiały do przeczytania przed szkoleniem
  • Materiały do przeczytania po szkoleniu
  • Egzamin

Obejrzyj film

Organizacja szkolenia

szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub w formie zdalnej

Warunki udziału

Możliwe są 3 alternatywne scenariusze:

  • Posiadasz certyfikat ITIL Expert,
  • LUB zdobyłeś minimum 17 punktów ze szkoleń ITIL v3 i nie posiadasz certyfikatu ITIL 4 Foundation,
  • LUB zdobyłeś 15 punktów ITIL v3 i zdałeś nowy egzamin ITIL 4 Foundation.

Wielkość grupy

od 8 do 14 uczestników

Dodatkowe informacje uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-08:50
Szkolenie jest realizowane w godzinach 09:00 – 15:30
W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
Egzaminy realizowane są w formie voucherów.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco  Dowiedz się więcej

Akredytacja

Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Zobacz jak wygląda udział w szkoleniu w formie Klasy Zdalnej

Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące uczestnictwa w szkoleniu w formie zdalnej chętnie wszystko wyjaśnimy, skontaktuj się z nami:

infolinia 801 30 30 30
email: academy@assecods.pl
lub przez formularz kontaktowy poniżej.

Język szkolenia

PL, EN

Język materiałów

EN

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

90 min

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox