ITIL4 Managing Professional Transition (MPT)


..

TERMIN SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

0 zł

CENA NETTO ZA OS.

Opis szkolenia Dodatkowe informacje
PDU 35 (T:9, L:13, S:13)

To 5-dniowe szkolenie przeznaczone dla posiadaczy certyfikatu ITIL Expert lub osób, które uzyskały co najmniej 17 kredytów ze szkoleń ITIL 3, chcących zaktualizować swoją wiedzę o nowoczesnym zarządzaniu cyfrowymi usługami i uzyskać prestiżowy tytuł ITIL 4 Managing Professional (MP). Szkolenie przedstawia w detalach pełny obraz modelu zarządzania usługami ITIL 4 i omawia różnice pomiędzy wersjami ITIL 3 i 4. To jedyny kurs pozwalający przejść z ITIL 3 do ITIL 4.

Jeśli nie posiadasz jeszcze tytułu ITIL Expert, ani wymaganej liczby kredytów ITIL 3, a brakuje Ci tylko kilku, zobacz harmonogram kursów ITIL 3 Intermediate w Asseco Academy

Adresaci szkolenia

Osoby z tytułem ITIL Expert lub te, które uzyskały co najmniej 17 kredytów ze szkoleń ITIL 3, chcące zaktualizować swoją wiedzę o zarządzaniu cyfrowymi usługami do ITIL 4.  

Korzyści po szkoleniu

Podczas szkolenia nauczysz się:
  • Understand the key concepts of service management
  • Understand how the ITIL guiding principles can help an organization adopt and adapt service management
  • Understand the four dimensions of service management
  • Understand the purpose and components of the ITIL service value system
  • Understand the activities of the service value chain, and how they interconnect
  • Understand how to plan and build a service value stream to create, deliver, and support services
  • Know how relevant ITIL practices contribute to the creation, delivery and support across the SVS and Value streams
  • Know how to create, deliver and support services
  • Understand concepts regarding the high-velocity nature of the digital enterprise, including the demand it places on IT
  • Understand the digital product lifecycle in terms of the ITIL ‘operating model’
  • Understand the importance of the ITIL Guiding Principles and other fundamental concepts for delivering high velocity IT
  • Understand how customer journeys are designed
  • Know how to foster stakeholder relationships
  • Know how to shape demand and define service offerings
  • Know how to onboard and offboard customers and users
  • Know how to act together to ensure continual value co-creation (service consumption / provisioning)
  • Know how to realise and validate service value
  • Understand the scope and activities relevant to Direct and plan
  • Understand the role of GRC and how to integrate the principles and methods into the service value system
  • Understand and know how to use the key principles and methods of Organizational Change Management to direction, planning and improvement.

Program szkolenia

  • Przedstawienie pełnego obrazu nowoczesnego zarządzania usługami cyfrowymi zgodnie z modelem ITIL 4
  • Przegląd różnic między 5-etapowym cyklem życia usługi ITIL 3 z jego 26 procesami i funkcjami, w porównaniu do modelu systemu wartości usług (service value system) ITIL 4 z jego 34 praktykami
  • Przegląd modelu systemu wartości usług z jego składnikami: łańcuchem wartości usług, 7 zasadami przewodnimi, 4 wymiarami biznesowymi, nadzorem (governance), ciągłym doskonaleniem oraz 34 praktykami ITIL 4 pogrupowanymi w 3 strumienie operacyjne (zarządzanie ogólne, zarządzanie usługami oraz zarządzanie techniczne)
  • Kluczowa wiedza i pojęcia z 3 zaawansowanych książek i kursów ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS); Drive Stakeholder Value (DSV); High Velocity IT (HVI)
  • Kluczowa wiedza i pojęcia z zaawansowanej książki i kursu ITIL Strategist: Direct, Plan & Improv (DPI)
  • Przygotowanie do egzaminu ITIL 4 Managing Professional Transition, w tym omówienie egzaminów próbnych
  • Egzamin certyfikacyjny ITIL 4 Managing Professional Transition.
 
Cena katalogowa

0 zł

CENA NETTO ZA OS.
Czas trwania szkolenia

5 dni

Prowadzący

W cenie szkolenia

  • Materiały szkoleniowe z kompletem slajdów
  • Glosariusz ITIL
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Materiały do przeczytania przed szkoleniem
  • Materiały do przeczytania po szkoleniu

Obejrzyj film

Organizacja szkolenia

szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub w formie zdalnej (Klasa Zdalna – nowość!)

Warunki udziału

Tytuł ITIL Expert lub co najmniej 17 kredytów ze szkoleń ITIL 3

Wielkość grupy

od 8 do 14 uczestników

Akredytacja

Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS

Zobacz jak wygląda udział w szkoleniu w formie Klasy Zdalnej

Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące uczestnictwa w szkoleniu w formie zdalnej chętnie wszystko wyjaśnimy, skontaktuj się z nami:

infolinia 801 30 30 30
tel. 22 525 86 25
email: academy@assecods.pl
lub przez formularz kontaktowy poniżej.

Język szkolenia

PL, EN

Język materiałów

EN

Miejsce szkolenia

Szkolenie odbędzie się w

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE

PROMOCYJNA CENA EGZAMINU do końca 2019 roku: 1200 zł    840 zł

Nazwa egzaminu ITIL® 4 Managing Professional Transition
Warunki przystąpienia Ukończenie szkolenia ITIL® 4 Managing Professional Transition.
Forma egzaminu online
Czas trwania 90 minut (112 minut dla osób, dla których angielski nie jest językiem ojczystym)
Metoda Test wielokrotnego wyboru. (Podczas egzaminu można korzystać tylko ze słownika angielskiego. Nie można korzystać z innych książek)
Liczba pytań 40
Próg zdawalności 70% poprawnych odpowiedzi (28 pytań)
Cena katalogowa egzaminu

0 zł

CENA NETTO ZA OS.
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

90 min

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox