Katalog usług IT (warsztat)



Opis szkolenia Dodatkowe informacje

Adresaci szkolenia

Osoby odpowiedzialne za sformalizowanie oferty IT, stworzenie Katalogu usług IT, za definiowanie usług i bieżące zarządzanie nimi, Właściciele usług. Przedstawicie klientów kupujących usługi informatyczne. Osoby odpowiedzialne za wdrożenie procesu Zarządzania katalogiem usług oraz za jego bieżące funkcjonowanie. Pracownicy i kadra kierownicza działów IT i firm informatycznych. Kierownicy projektów. Konsultanci i specjaliści. Jest adresowany do osób, dla których certyfikat nie jest głównym celem, ale które potrzebują praktycznego podejścia do tematu i możliwości wspólnej pracy z praktykiem.

Korzyści po szkoleniu

Poprzez praktyczne ćwiczenia, nauczycie się:
  • czym dokładnie jest usługa IT,
  • jak zbudować dobry katalog usług (zarówno biznesowych, jak i technicznych),
  • jak identyfikować usługi,
  • jak je opisać w sposób zrozumiały dla biznesu,
  • jak je mierzyć i rozliczać,
  • jak identyfikować klientów i właścicieli usług
  • jak na co dzień zarządzać katalogiem usług.

Program szkolenia

  • co to jest usługa?
  • usługa a system informatyczny
  • identyfikowanie usług biznesowych
  • zawartość katalogu usług – usługi biznesowe i techniczne
  • tworzenie katalogu usług IT
  • funkcjonalność i gwarancja poziomu jakości usługi
  • warianty usługi (Service Levels)
  • definiowanie usługi
  • właściciel usługi i Klient usługi
  • efektywne zarządzania katalogiem usług IT – proces, cele, kluczowe kroki, produkty, wyzwania.
 
Czas trwania szkolenia

2 dni

W cenie szkolenia

  • materiały szkoleniowe

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamkniętych

Warunki udziału

Posiadanie podstawowej wiedzy z obszaru dobrych praktyk zarządzania usługami IT.

Dodatkowe informacje uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-08:50
Szkolenie jest realizowane w godzinach 09:00 – 15:30
W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco  Dowiedz się więcej

Akredytacja

Warsztat autorski Asseco Data Systems S.A. (dawniej: CTPartners)

Uczestnicy otrzymają dyplom ukończenia szkolenia wydany przez Asseco Data Systems S.A.

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób

Szkolenia powiązane

ITIL® Foundation

Język szkolenia

PL

Język materiałów

PL

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE
Język egzaminu

Czas trwania egzaminu

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox