PoleStar™ ITSM



Opis szkolenia Dodatkowe informacje

Adresaci szkolenia

Gra biznesowa PoleStar™ ITSM zainteresuje przede wszystkim osoby, które po szkoleniu podstawowym z zakresu zarządzania usługami informatycznymi według ITIL® chcą doświadczalnie zweryfikować, uporządkować i pogłębić uzyskaną wiedzę. Jest przeznaczona m.in. do kadry kierowniczej i pracowników komórek biznesowych, jak i informatycznych organizacji, w których wdraża się lub planuje się wdrożenie najlepszych praktyk według ITIL®. Dla liderów zespołów wsparcia informatycznego, właścicieli procesów ITSM oraz właścicieli usług IT. Profesjonalistów IT zaangażowanych w dostarczanie usług IT dla organizacji, a także przedstawicieli komórek biznesowych, reprezentujących odbiorców tych usług. Kierowników projektów i liderów komórek biznesowych poszukujących wiedzy w jaki sposób IT może wspomóc ich inicjatywy biznesowe. PoleStar™ ITSM polecamy także zespołom zaangażowanym w dostarczanie usług, które potrzebują motywacji do usprawniania procesów i podnoszenia jakości.

Korzyści po szkoleniu

  • pogłębisz i utrwalisz wiedzę na temat procesowego zarządzania usługami IT (ITSM) w oparciu o bibliotekę ITIL®
  • przećwiczysz jej zastosowanie w świecie wirtualnym, rządzonym realnymi prawami ekonomii

Program szkolenia

  • Komunikacja w organizacji
  • Serwisdesk i Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami i Analizy trendu
  • Zarządzanie dostępnością i Zarządzanie potencjałem wykonawczym
  • Zarządzanie zasobami i konfiguracją usług, Zarządzanie zmianami i Zarządzanie poziomem świadczenia usług
  • Zarządzanie wiedzą i Bazy wiedzy
  • Zarządzanie wydaniami i wdrożeniami
  • Zarządzanie ciągłością usług i Zarządzanie zdarzeniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie finansowe
  • Istota procesów oraz relacji między nimi
  • Sprawdzenie, jak rozwinęła się dojrzałość ITSM oraz jakie korzyści odniósł biznes
Czas trwania szkolenia

1 dzień

W cenie szkolenia

Organizacja szkolenia

Dla grup zamkniętych

Warunki udziału

Rekomendowany jest wcześniejszy udział w szkoleniu ITIL® Foundation. Nie jest wymagana wiedza specjalistyczna.

Akredytacja

G2G3 Group Limited.

Wielkość grupy

Od 8 do 14 osób

Szkolenia powiązane

ITIL Foundation

Język szkolenia

PL

Język materiałów

PL

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE
Język egzaminu

Czas trwania egzaminu

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox