Umowy SLA na świadczenie usług IT (warsztat)



Opis szkolenia Dodatkowe informacje Opinie i referencje

Adresaci szkolenia

Osoby odpowiedzialne za sformalizowanie oferty IT, tworzenie, negocjowanie, podpisanie, raportowanie i rozliczanie umów SLA, OLA i kontraktów z zewnętrznymi dostawcami usług IT. Przedstawiciele klientów kupujących usługi informatyczne. Pracownicy i kadra kierownicza działów IT i firm informatycznych. Kierownicy projektów. Konsultanci i specjaliści IT.

Korzyści po szkoleniu

Uczestnicy warsztatu, wykonując praktyczne ćwiczenia, nauczą się jak tworzyć dobre umowy na świadczenie usług IT (umowy SLA, OLA i kontrakty z zewnętrznymi dostawcami), jak, na co dzień zarządzać umowami, raportować i rozliczać świadczone usługi.

Program szkolenia

  • Umowa SLA (Service Level Agreement) na świadczenie usług IT
  • Strony umowy SLA
  • Typy umów SLA
  • Deklaracja świadczenia usługi
  • Zawartość umowy SLA
  • Przygotowanie umowy SLA
  • Raportowanie realizacji umowy SLA
  • Rozliczanie realizacji umowy SLA
  • Warunki ogólne świadczenia usług
  • Umowy OLA i kontrakty
  • Strony umów OLA i kontraktów
  • Przygotowanie umowy OLA i kontraktu

Czas trwania szkolenia

2 dni

W cenie szkolenia

  • materiał szkolenia

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamkniętych

Warunku udziału

Posiadanie podstawowej wiedzy z obszaru dobrych praktyk zarządzania usługami IT.

Dodatkowe informacje uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-08:50
Szkolenie jest realizowane w godzinach 09:00 – 15:30
W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco  Dowiedz się więcej

Akredytacja

Szkolenie autorskie Asseco Data Systems S.A. (dawniej CTPartners)

Uczestnicy otrzymają dyplom ukończenia szkolenia wydany przez Asseco Data Systems S.A.

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób

Szkolenia powiązane

ITIL® Foundation

Język szkolenia

PL

Język materiałów

PL

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE
Język egzaminu

Czas trwania egzaminu

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

  • Krajowa Izba Rozliczeniowa
    Umowy SLA na świadczenie usług IT (warsztat)
Firma:
Krajowa Izba Rozliczeniowa
Referencja:
Umowy SLA na świadczenie usług IT (warsztat)
Zakres:
Warsztat umowy SLA przeprowadzony dla 15 pracowników firmy KIR S.A.
Zobacz referencję
Informacje o cookies | Znaki towarowe
© CTPartners S.A. 2000-2016
WordPress Image Lightbox