Zarządzanie zmianami i wydaniami w usługach informatycznych (warsztat)



Opis szkolenia Dodatkowe informacje Opinie i referencje

Adresaci szkolenia

Szkolenie Zarządzanie zmianami i wydaniami w usługach informatycznych skierowane jest do osób zaangażowanych w przygotowywanie zmian w środowisku teleinformatycznym, w ich weryfikację, autoryzację, wdrażanie i ocenę; osób odpowiedzialnych za wdrożenie procesów zarządzania zmianami oraz zarządzania wydaniami i wdrożeniami, oraz za ich bieżące funkcjonowanie; pracowników i kadrę kierowniczą działów IT i firm informatycznych; kierowników projektów realizujący zmiany w usługach informatycznych; konsultantów i specjalistów IT.

Korzyści po szkoleniu

  • umiejętność skutecznego i bezpiecznego zarządzania zmianami i wydaniami w usługach IT.

Program szkolenia

  • Skuteczny proces zarządzania zmianami w usługach IT
  • Role w procesie zarządzania zmianami
  • Ustalanie priorytetów zmian i implementacji zmian
  • Zarządzanie projektami a zarządzanie zmianami
  • Skuteczny proces zarządzania wydaniami i wdrożeniami
  • Pomiar skuteczności działania procesów zarządzania zmianami i wydaniami
  • Zmiany standardowe
  • Wniosek o zmianę (RFC)
  • Ocena wniosków o zmianę i jego akceptacja
  • Interfejsy z innymi procesami
  • Polityka wydań
  • Przygotowanie do wdrożenia
Czas trwania szkolenia

2 dni

W cenie szkolenia

  • materiały szkoleniowe

Organizacja szkolenia

Otwarte lub dla grup zamkniętych

Warunki udziału

Posiadanie podstawowej wiedzy z obszaru dobrych praktyk zarządzania usługami IT.

Akredytacja

Szkolenie autorskie Asseco Data Systems S.A. (dawniej: CTPartners).

Uczestnicy otrzymają dyplom ukończenia szkolenia wydany przez Asseco Data Systems S.A.

Wielkość grupy

Od 8 do 12 osób

Szkolenia powiązane

ITIL® Foundation

 

Język szkolenia

PL

Język materiałów

PL

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE
Język egzaminu

Czas trwania egzaminu

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

  • Poczta Polska
    Zarządzanie zmianami i wydaniami w usługach informatycznych (warsztat)
Firma:
Poczta Polska
Referencja:
Zarządzanie zmianami i wydaniami w usługach informatycznych (warsztat)
Zakres:
Dwie edycje warsztatów Zarządzanie incydentami i problemami (dawniej zarządzanie incydentami i problemami)
Zobacz referencję
Informacje o cookies | Znaki towarowe
© CTPartners S.A. 2000-2016
WordPress Image Lightbox