Gry biznesowe to bardzo efektywna metoda nauczania, jak również najprostsza droga do zrozumienia treści przekazywanych w czasie szkoleń oraz do identyfikacji problemów organizacji.
W naszej ofercie znajdziecie gry biznesowe:
Apollo 13–an ITSM case experience™
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
„Apollo 13–an ITSM case experience™”jest jednodniową grą biznesową, podczas której w praktyczny i interaktywny sposób poznaje się procesy i koncepcje ITIL®. W czasie szkolenia wykorzystywane są prawdziwe sytuacje zaczerpnięte z misji Apollo 13. Uczestnicy pracują w grupie, odgrywając role pracowników Centrum Kontroli Misji w Houston. Celem misji jest bezpieczne sprowadzenie na ziemię uszkodzonego statku kosmicznego oraz jego załogi. Podczas wykonywania związanych z tym zadań, uczestnicy poznają i doświadczają wszystkich korzyści, jakie płyną ze stosowania najlepszych praktyk ITIL® |
Polestar ITSMto jednodniowa gra biznesowa, której celem jest zapoznanie uczestników z działaniem organizacji usługowej. Uczestnicy, realizując zadania w trakcie symulacji, poznają zasady funkcjonowania procesów, sami definiują swoją organizację, obserwują efekty podejmowanych decyzji i mają szansę doskonalić jakość i efektywność działania. Uczą się poprzez doświadczenie, a to metoda sprzyjająca wykorzystywaniu zdobytej wiedzy w realnym świecie. Symulacja jest także doskonałym ćwiczeniem pracy zespołowej, komunikacji, budowy zespołu i motywowania go do realizacji zasad usługowych. |
Challenge of EgyptStarożytni Egipcjanie potrafili w krótkim czasie wznosić olbrzymie budowle. Nie byłoby to możliwe bez odpowiedniego zarządzania projektem. Podczas czterech rund gry Challenge of Egypt ćwiczone są najważniejsze cechy metodycznego zarządzania projektem. Symulacja procesu konstruowania piramidy pozwala uczestnikom poznać metody zarządzania wykorzystywane w projekcie. Każdemu z uczestników gry przydzielana jest rola w procesie zarządzania projektem. Celem zespołu jest zbudowanie piramidy w ściśle określonym czasie. Na proces ten, tak jak w rzeczywistości, mają wpływ różne wydarzenia typowe dla tamtych czasów… |
Grab@PizzaUczestnicy tej gry biznesowej wcielając się w role menedżerów jednej z największych na świecie sieci pizzerii Grab@Pizza, staną przed zadaniem dostosowania możliwości IT do zmieniających się potrzeb biznesowych. Rynek, na którym działają jest konkurencyjny, co oznacza, że Biznes koncentruje się na aktywnym opracowywaniu nowych produktów, rozwijaniu strategii marketingowych i sprzedażowych. Stara się uzyskać przewagę operacyjną poprzez szybki, tani i wysoce jakościowy proces zamówień i dostarczania produktów. Ważną rolę w umożliwieniu Biznesowi osiągnięcia celów strategicznych odgrywa IT, które ma zapewnić dostarczenie doskonałych usług informatycznych. |
Oferujemy gry biznesowe na licencji firm GamingWorks B.V. i The G2G3 Group Ltd – światowych liderów w tej dziedzinie.