DevOps - Certified Agile Service Manager (CASM)®


18-19
.05.2023

TERMIN SZKOLENIA
TERMIN EGZAMINU 19-05-2023

Wirtualna klasa

MIEJSCE SZKOLENIA
Promocja

2 690 zł

CENA NETTO ZA OS.

14

PUNKTÓW PDU

Opis szkolenia Dodatkowe informacje Egzamin
PDU: 14 (T: 4, L: 4, S: 6)

Adresaci szkolenia

  • Menedżerowie usług IT (Service Managers), pragnący jeszcze lepiej zarządzać usługami IT w środowisku, w którym developerzy i dostawcy zewnętrzni stosują Agile, Scrum i DevOps.
  • Wszystkie osoby zainteresowane tematyką Agile i Scrum z perspektywy produktów, usług i procesów.
  • Pracownicy i menedżerowie odpowiedzialni za projektowanie, reorganizację i doskonalenie procesów ITSM.
  • Konsultanci pomagający swoim klientom prowadzić inicjatywy doskonalenia procesów.
  • Wewnętrzni i zewnętrzni dostawcy usług i rozwiązań IT.

Korzyści po szkoleniu

  • Zbudowanie świadomości działania w modelu Ciągłego dostarczania oprogramowania.
  • Zrozumienie roli Agile Service Managera, który jest operacyjnym odpowiednikiem certyfikowanego ScrumMastera (CSM) z zespołu Developerskiego, który zapewnia, że koncepcja, praktyki i zasady zwinnego zarządzania usługami są dobrze rozumiane i właściwie stosowane.
  • Zastosowanie integracji sposobu myślenia Agile i Scrum do roli Service Managera.
  • Stosowania DevOps do poprawy efektywności działania procesów ITSM, zmniejszania marnotrawstw i zapewniania zdolności do ciągłego dostarczania wartości, nawet przy zmieniających się wymaganiach.

Program szkolenia

Dzień 1:

Moduł 1:
  • Dlaczego zwinne zarządzanie usługami (Agile Service Management)?
  • Dzisiejsze wyzwania
  • Co to jest zarządzanie usługami IT?
  • Czym jest zwinność?
  • Manifest zwinny (Agile Manifesto) i zasady zwinne
  • Co trzeba zrobić, aby być zwinnym?
Moduł 2: Zwinne zarządzanie usługami
  • Co to jest zwinne zarządzanie usługami?
  • Cele, zadania i korzyści związane ze zwinnym zarządzaniem usługami
  • Dwa aspekty zwinnego zarządzania usługami: 1 - Zwinna inżynieria procesowa (Agile Process Engineering) 2 - Zwinne doskonalenie procesów (Agile Process Improvement)
Moduł 3: Inne powiązane wskazówki
  • DevOps
  • ITIL 4
  • Site Reliability Engineering (SRE)
  • Lean
  • Scrum
Moduł 4: Role w zwinnym zarządzaniu usługami
  • Relacje z rolami Scrum
  • Agile Practice Owner
  • Zespół Agile Service Management
  • Agile Service Manager

Dzień 2:

Moduł 5: Zwinna inżynieria procesowa
  • Procesy zwinne
  • Jak procesy zapewniają wartość?
  • Inżynieria procesowa Waterfall vs. Agile
  • Relacje ze zdarzeniami i artefaktami Scrum
  • Minimum Viable Process (MVP)
  • Architektury mikroprocesów
  • Architektura zarządzania usługami
Moduł 6: Artefakty zwinnego zarządzania usługami
  • Praktyki związane z Backlogiem
  • Backlog Sprintu
  • Increment
Moduł 7: Zdarzenia zwinnego zarządzania usługami
  • Planowanie
  • Sprint
  • Planowanie sprintu
  • Standupy procesowe
  • Przegląd sprintu
  • Retrospektywa Sprintu
Moduł 8: Zwinne doskonalenie procesów
  • Dlaczego doskonalenie procesów jest ważne?
  • Cele doskonalenia procesu
  • Przeglądy doskonalenia procesów
  • Trwałe ulepszenia
  • Automatyzacja
Przygotowanie do egzaminu Certified Agile Service Manager (CASM)

Metodyka

DevOps Certified Agile Service Manager (CASM)® jest zarejestrowanym znakiem handlowym DevOps Institute, Inc.
Cena katalogowa

3 190 zł

CENA NETTO ZA OS.
Czas trwania szkolenia

2 dni

Prowadzący

Paweł Łopatek

W cenie szkolenia

  • akredytowany materiał szkoleniowy DevOps Institute,
  • próbne pytania egzaminacyjne i klucz odpowiedzi.

Organizacja szkolenia

Otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna

Warunki udziału

Znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z podręcznika uczestnika oraz (ewentualnie) zdawanie egzaminu certyfikującego w języku angielskim.

Dodatkowe informacje uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-08:50
Szkolenie jest realizowane w godzinach 09:00 – 15:30
W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
Egzaminy realizowane są w formie voucherów.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco  Dowiedz się więcej

Akredytacja

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez DevOps Institute i Peoplecert Limited. Asseco Data Systems jest DevOps Institute Registered Education Partner (REP).

Wielkość grupy

od 8 do 14 osób

Język szkolenia

PL, EN

Język materiałów

EN

Miejsce szkolenia

Szkolenie odbędzie się w Wirtualnej klasie

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE

Egzamin

Nazwa egzaminu Certified Agile Service Manager (CASM)
Warunki przystąpienia Ukończenie szkolenia DevOps CASM®. Osoba przystępująca do egzaminu zobowiązana jest przedstawić dowód tożsamości (dokument ze zdjęciem)
Forma egzaminu online
Czas trwania 60 minut dla osób, dla których język angielski jest językiem ojczystym

75 minut dla osób pozostałych.

Metoda Test jednokrotnego wyboru;
Liczba pytań 40 pytań bazujących na jednym scenariuszu
Próg zdawalności 65% poprawnych odpowiedzi (26 punktów)
Cena katalogowa egzaminu

990 zł

CENA NETTO ZA OS.
Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

60 min

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox