ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services (AMCS) z egzaminem



Opis szkolenia Dodatkowe informacje Egzamin Sprawdź terminy

 
Szkolenie ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services (AMCS) z EGZAMINEM
Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert od 1 lutego 2022 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem i oficjalną książką.
3-dniowe szkolenie ITIL4 Acquiring & Managing Cloud Services (ITIL4 Extension Module) eksploruje temat nabywania, wdrażania i bieżącej oceny usług i technologii w chmurze, aby zapewnić, że dostarczają wartość.
Moduł ITIL4 Cloud jest przeznaczony dla każdego, kto potrzebuje niezależnych od dostawcy, zorientowanych na użytkownika, praktycznych wskazówek pomagających w zrozumieniu, w jaki sposób wykorzystanie chmury może integrować się z szerszą strategią i funkcjami biznesowymi oraz wspierać je.
Czego się nauczysz:
  • Analizować dostępne rozwiązania chmurowe i potencjalne korzyści, stosując podejście neutralne względem dostawców
  • Skutecznie identyfikować, wybieraj i dostarczać zoptymalizowane usługi w chmurze
  • Wspierać wspólne tworzenie wartości dzięki udanemu zakupowi i integracji usług w chmurze, przy jednoczesnym zastosowaniu ITIL 4
  • Stosowania do zakupów usług w chmurze kompleksowej podróży klienta.
Do kogo skierowane jest to szkolenie:
  • Architekci i konsultacji zajmujący się chmurą
  • Menedżerowie ds. zakupów rozważający zakup usług w chmurze
  • Kadra zarządzająca
  • Menadżerowie ITSM i osoby aspirujące do tej roli
  • Menadżerowie wszystkich szczebli zaangażowani w kształtowanie kierunków i strategii organizacji
  • Osoby kontynuujące swoją podróż w zarządzaniu usługami zgodnie z ITIL4
  • Obecni posiadacze certyfikatów ITIL chcący poszerzyć swoją wiedzę.
Wymagania wstępne:
  • Brak

Agenda szkolenia ITIL®4 AMCS:

Cloud introduction
  • What is the cloud?
  • The origins of cloud
  • Types of cloud solution
  • Deciding to use cloud services
  • Cloud as a key component of digital strategy
  • The role of cloud services in a digital transformation
  • Cloud services and sustainability objectives
  • Governance
Explore: Can the organization benefit from cloud?
  • About the explore step
  • Understanding the cloud’s role in strategy
  • Setting the strategic scope
  • Cloud strategic positioning
  • Value: outcomes, costs, and risks
  • Formulating the initial cloud strategy
Engage: Meeting a cloud service provider
  • About the engage step
  • Understanding the CSP landscape
  • Types of services to be considered
  • Defining requirements for cloud services
  • Request for information and proof of concept
  • Conducting a cloud readiness assessment
  • Engaging with cloud service provider
  • Reviewing the cloud strategy and cloud service requirements
Offer: Selecting the right services and service provider
  • About the offer step
  • Establishing a desired minimum return on investment
  • Communicating requirements
  • Request for proposal
  • Reviewing proposals
  • Determining the return on investment of the proposed cloud services
  • Defining and communicating a business case for cloud services
Agree: Negotiating and planning
  • About the agree step
  • Agreeing and planning value co-creation
  • Negotiating and agreeing a cloud service
  • Cloud service agreements
  • Shared responsibility model
  • Roles and responsibilities map
  • Charging models
Onboard (and offboard): Moving to the cloud
  • About the onboard step: general considerations
  • Migrating to cloud as a part of an onboarding initiative
  • Security and compliance considerations
Co-create: Enabling value
  • About the co-create step
  • Operating model alignment
  • The value co-creation map for cloud
  • Value co-creation drivers in practice
  • Managing the optimization of cloud service consumption
  • Managing cloud service quality
  • Using cloud tools for value co-creation
Realize: Mesuring and improving
  • About the realize step
  • Maintaining operating model alignment
  • VUCA and the value co-creation map
  • Continual improvement and the value co-creation map for cloud
Course summary
Czas trwania szkolenia

24h

W cenie szkolenia

  • Materiały szkoleniowe ITIL4 Cloud z kompletem slajdów
  • Glosariusz ITIL
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • 2 przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami.
  • Podręcznik w formacie PDF
  • Egzamin

Organizacja szkolenia:

– Rodzaj szkolenia: szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna
– Język szkolenia: polski lub angielski
– Język materiałów: angielski
– Wielkość grupy: od 8 do 14 uczestników
– Wymagania wstępne: Brak
– Akredytacja: Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS
– Egzamin w cenie szkolenia

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert od 1 lutego 2022 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem i oficjalną książką.

Dodatkowe informacje dotyczące uczestnictwa w Wirtualnej Klasie:

– Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
– Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
– W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
– Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
– Egzaminy realizowane są w formie voucherów.

Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

 

Język szkolenia

PL, EN

Język materiałów

EN

Materiały dodatkowe

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
POBIERZ WHITEPAPER
ZOBACZ WIDEO
POSŁUCHAJ
MATERIAŁY EDUKACYJNE

dodatki obowiązkowe:

  • Voucher na egzamin on-line: 1400 PLN
  • Oficjalna książka z metodyki (ITIL® 4 Acquiring and Managing Cloud Services) w formacie eBook: 240 PLN

 

 

Informacje o egzaminie:

– Rodzaj egzaminu: on-line, test jednokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4)
– Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest językiem ojczystym)
– Liczba pytań: 40
– Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28/40)
– Język egzaminu: angielski
– Egzamin bez możliwości korzystania z książek
– Możliwość korzystania ze słownika angielskiego

 

Język egzaminu

EN

Czas trwania egzaminu

90/113

Opinie i referencje dotyczace szkolenia

    Informacje o cookies | Znaki towarowe
    © CTPartners S.A. 2000-2016
    WordPress Image Lightbox