
3-dniowe szkolenie ITIL 4 Direct, Plan and Improve (DPI), czyli kierowanie, planowanie i doskonalenie, dostarcza specjalistom IT praktyczne umiejętności niezbędne do stworzenia organizacji IT „uczącej się i doskonalącej” o silnym i skutecznym kierunku strategicznym.
Kurs zajmuje się wpływem na organizację takich metod pracy, jak Agile i Lean, oraz tym, w jaki sposób można wykorzystać te metody na korzyść organizacji. Szkolenie omawia praktyczne i strategiczne podejście do planowania i ciągłego doskonalenia z niezbędną zwinnością (agility).
Program szkolenia obejmuje kluczowe praktyki ITIL 4, które pomogą Ci zrozumieć główne czynniki sukcesu przyczyniające się do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w ramach nowego modelu biznesowego ITIL, czyli systemu wartości usług (SVS).
Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert od 1 lutego 2022 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem i oficjalną książką.
Istnieje możliwość wykupienia ubezpieczenia egzaminu za dodatkową opłatą dodaną do ceny szkolenia: 270 PLN
Adresaci szkolenia
- Osoby odpowiedzialne za planowanie, przegląd i doskonalenie produktów i usług
- Osoby odpowiedzialne za planowanie pracy, doskonalenie produktów lub zarządzanie zmianami organizacyjnymi
- Osoby odpowiedzialne za współpracę w zakresie nadzoru, ryzyka i zgodności
- Przykładowe stanowiska: kierownik ds. ciągłego doskonalenia; kierownik ds.zarządzania zmianami; kierownik ds. zarządzania wydajnością; kierownik ds. operacji IT; architekt chmury; architekt korporacyjny; kierownik ds. zarządzania portfelem usług; projektant usług; kierownik ds. zarządzania ryzykiem; kierownik ds. zarządzania bezpieczeństwem informacji i zgodności; inżynier systemów chmurowych.
Korzyści po szkoleniu
- Zapoznasz się z kluczowymi pojęciami związanymi z kierowaniem, planowaniem i doskonaleniem (Direct, Plan & Improve);
- Zrozumiesz zakres tego, czym trzeba kierować i co trzeba planować, i będziesz umiał korzystać z kluczowych zasad i metod kierowania i planowania w tym kontekście;
- Zrozumiesz rolę GRC (Governance, Risk and Compliance) i będziesz wiedział, jak zintegrować te zasady i metody z systemem wartości usług (SVS) ITIL;
- Zrozumiesz i będziesz wiedział, jak stosować kluczowe zasady i metody ciągłego doskonalenia dla wszystkich rodzajów ulepszeń;
- Zrozumiesz i będziesz wiedział, jak stosować kluczowe zasady i metody zarządzania zmianami organizacyjnymi do kierowania, planowania i doskonalenia;
- Zrozumiesz i będziesz umiał korzystać z kluczowych zasad i metod mierzenia i raportowania w kierowaniu, planowaniu i doskonaleniu;
- Zrozumiesz i będziesz wiedział, jak kierować, planować i doskonalić strumienie wartości i praktyki.
Program szkolenia
Szkolenie Direct, Pan and Improve (DPI) koncentruje się na następujących praktykach ITIL 4:
- Ciągłe doskonalenie (Continual improvement)
- Pomiar I raportowanie (Measurement and reporting)
- Zarządzanie portfelem (Portfolio management)
- Zarządzanie zmianami organizacyjnymi (Organizational change management)
- Zarządzanie ryzykiem (Risk management).
Egzamin
Nazwa egzaminu |
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve |
Warunki przystąpienia |
Ukończenie szkolenia ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve |
Forma egzaminu |
Egzamin on-line jest realizowany w ostatnim dniu szkolenia.
Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120PLN. |
Czas trwania |
90 minut (113 minut dla osób, dla których angielski nie jest językiem ojczystym) |
Metoda |
Test jednokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4), bez możliwości korzystania z książek, możliwość korzystania ze słownika angielskiego |
Liczba pytań |
40 |
Próg zdawalności |
70% (28 poprawnych odpowiedzi) |
Metodyka
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.