
3-dniowe szkolenie ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV), czyli zwiększanie wartości dla interesariuszy, zajmuje się wszystkimi rodzajami interakcji i zaangażowania pomiędzy dostawcą usług a jego klientami, użytkownikami, dostawcami i partnerami. Koncentruje się na tym, jak za pomocą usług IT przekonwertować popyt w wartość dodaną.
Szkolenie obejmuje kluczowe tematy dla zarządzania usługami, takie jak tworzenie umów SLA, zarządzanie wieloma dostawcami, komunikacja, zarządzanie relacjami, mapowanie podróży klienta (customer journey map), projektowanie pełnego obrazu doświadczeń klientów (CX) i użytkowników (UX).
Kurs zapewni kandydatom narzędzia pomocne w zwiększeniu satysfakcji interesariuszy, która jest nieodłączną częścią definicji sukcesu biznesowego w obecnym bardzo konkurencyjnym otoczeniu biznesowym.
Wstępna rezerwacja! Szkolenie ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value ma się pojawić na rynku 28 lutego 2020 r.
Program szkolenia obejmuje kluczowe praktyki ITIL 4, które pomogą Ci zrozumieć główne czynniki sukcesu przyczyniające się do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w ramach nowego modelu biznesowego ITIL, czyli systemu wartości usług (SVS).
Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert od 1 lutego 2022 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem i oficjalną książką.
Istnieje możliwość wykupienia ubezpieczenia egzaminu za dodatkową opłatą dodaną do ceny szkolenia: 270 PLN
Adresaci szkolenia
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie i kontakt z interesariuszami
- Osoby projektujące doświadczenia klienta (customer experience) oraz zarządzające nimi
- Osoby odpowiedzialne za budowanie relacji w celu uzyskania realizacji wartości
- Osoby ściśle współpracujące z klientami w celu zarządzania zapotrzebowaniem i oczekiwaniami
- Przykładowe stanowiska: kierownik ds. relacji biznesowych; architekt korporacyjny; kierownik projektu; kierownik ds. relacji z dostawcami; projektant UX/CX; kierownik ds. zarządzania poziomem świadczenia usług; kierownik ds. sukcesu klienta; Scrum Master; kierownik ds. rozwiązań IT; kierownik kontraktu; kierownik ds. podwykonawców; kierownik ds. zarządzania zapotrzebowaniem.
Korzyści po szkoleniu
- Zrozumiesz, jak wygląda projektowanie podróży klienta
- Dowiesz się, jak definiować docelowe rynki i interesariuszy
- Dowiesz się, jak rozwijać relacje z interesariuszami
- Dowiesz się, jak ustalić oczekiwania i uzgodnić szczegóły dotyczące usługi
- Dowiesz się, jak rozpoczynać współpracę z klientami i użytkownikami (on-board) oraz ją kończyć (off-board)
- Dowiesz się, jak działać razem, by zapewnić ciągłe współtworzenie wartości (wykorzystanie/ świadczenie usług)
- Dowiesz się, jak realizować wartość usługi i ją weryfikować.
Program szkolenia
Szkolenie Drive Stakeholder Value (DSV) koncentruje się na następujących praktykach ITIL 4:
- Zarządzanie relacjami (Relationship management)
- Zarządzanie portfelem (Portfolio management)
- Zarządzanie wnioskami o usługi (Service request management)
- Zarządzanie dostawcami (Supplier management)
- Analiza biznesowa (Business analysis)
- Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service level management)
- Zarządzanie katalogiem usług (Service catalog management)
- Service Desk.
Egzamin
Nazwa egzaminu |
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) |
Warunki przystąpienia |
Ukończenie szkolenia ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) |
Forma egzaminu |
Egzamin on-line jest realizowany w ostatnim dniu szkolenia.
Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120PLN. |
Czas trwania |
90 minut (113 minut dla osób, dla których angielski nie jest językiem ojczystym) |
Metoda |
Test jednokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4), bez możliwości korzystania z książek, możliwość korzystania ze słownika angielskiego |
Liczba pytań |
40 |
Próg zdawalności |
70% (28 poprawnych odpowiedzi) |
Metodyka
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
W cenie szkolenia
Pakiet dla studentów zawiera:
- Materiały szkoleniowe ITIL 4 DSV z kompletem slajdów
- Praktyki ITIL 4 omawiane w trakcie kursu
- Glosariusz ITIL
- Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
- Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
- „Ściągawka” – ITIL 4 Reference Card
- Egzamin.
Obejrzyj film
https://youtu.be/ArKbQ7kLt2w